مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

۴۹ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم اعزام شدند

ساری-کرمی از اعزام ۴۹ گروه جهادی از دانشگاه‌های استان مازندران در تابستان امسال به مناطق محروم داخلی و خارجی استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۶۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

۴۹ گروه جهادی دانشجویی به مناطق مرحوم اعزام شدند

سید امیر سادات کرمی ظهر امروز در حاشیه اختتامیه اردو‌های جهادی دانشجویان بسیجی مازندران در گفتگوبا خبرگزاری بسیج،از اعزام ۴۹ گروه جهادی از دانشگاه‌های استان مازندران در تابستان امسال به مناطق محروم داخلی و خارجی استان خبر داد و گفت: یکی از تفاوت‌های بارز اعزام امسال نسبت به سال گذشته  تنوع بیشتر خدمات گروه‌های جهادی بود که  در هر حوزه که محرومیت را بشود تعریف کرد گروه جهادی داشتیم که متولی رفع محرومیت در حد بضاعت خود بوده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا به حضور دانشگاه‌های متنوع‌ و متکثر در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: تنوع دانشجویان بار اولی نسبت به سال گذشته بیشتر بود و این مسئله نشان می‌دهد که فرهنگ اعزام اردو‌های جهادی در دانشگاه تکثیر شده است و افراد بیشتری به سمت آن جذب شدند.

سادات کرمی در ادامه با اعلام اینکه ۹۰۰ دانشجو از هر طیفی در این گروه‌های جهادی نقش مستقیم داشتند خاطرنشان کرد: جامعه جهادی در استان قریب به هزار نفر است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود ابزار امیدواری کرد فرهنگ  جهادی تسری پیدا کرده تا سال آینده شاهد حضور افراد بیشتری  در این برنامه ها باشیم.

گفتنی است،به گفته سادات کرمی در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی  تعدادی از دانشجویان بسیجی و غیر بسیجی و دست اندرکاران و مسئولین و روسای دانشگاه‌ها که حمایت پررنگ‌تری از گروه‌های جهادی داشتند تجلیل شدند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار