بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۳ آبان، یادآور جنایات دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران

۱۳ آبان، برای ملت بزرگ و مبارز ایران، یادآور خاطرات تاریخی تلخ و گزنده‌ای از جنایات، تجاوزات، ایجاد بحران و توطئه‌های گوناگون دولت آمریکا در ایران و کشور‌های مختلف دنیا است.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۴۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به مناسبت یوم الله  13 آبان

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌های‌تان را استوار می‌دارد»

تاریخ سیاسی اسلام عزیز سراسر است از انگیزه‌ها وتلاش‌های فراوان دشمنان قسم خورده که در هر شرایط و با هر ترفندی در تلاش هستند تا اسلام و قران را نابود کنند

با وجود گذشت بیش از هزار و چهارصد سال از طلوع خورشید فروزان اسلام ناب محمدی، سران استبکار، زر و زور، همیشه در تلاش بودند تا صدای منادی اسلام را خاموش نموده و به زعم خود در مقابل پرتو‌های سراسر نور قرآن مانع ایجاد کنند. شرایط امروز کشورما چه بسا همان شرایط زمان رسول خدا (ص) در جنگ احزاب است جایی که تمام کفر با همه قوا در مقابل تمام اسلام صف آرایی کرد.

در عصر حاضر، تنها حکومت دنباله رو مکتب سیاسی پیامبر اسلام (ص)، حکومت جمهوری اسلامی است. حکومتی که بدست فقیهی عالیقدر، عارفی روشندل، سیاستمداری حاذق، رهبری توانا و مرجعی مردمی بنیان نهاده شد.

از همان روز‌های نخست جمهوری اسلامی، کفار جهان همه تلاش خود را کردند تا با اعمال تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی نام اسلام و جمهوری اسلامی رابرای همیشه در قرن ۲۱ حذف کنند، اما به برکت خون شهیدان و رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و سلف بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای روز به روز بر عزت اسلام و مسلمین افزوده شد.

حوادث اخیر که با فوت خانم مهسا امینی به عنوان بهانه‌ای برای حمله به جمهوری اسلامی آغاز شد وتمام کفار جهان با همه توان و قدرت بر علیه ایران عزیز صف آرایی کرده اند واز هیچ تهمت و دروغ و خیانت و رذالتی چشم پوشی نکردند تا بتوانند این تنها حکومت علوی در جهان را دچار بحران و حاشیه کنند و به زعم باطل خویش ایران را تبدیل به سوریه‌ای دیگر کنند که به فضل الهی و با درایت رهبری معظم انقلاب این نقشه نیز برملا و خنثی شد.

۱۳ آبان، برای ملت بزرگ و مبارز ایران، یادآور خاطرات تاریخی تلخ و گزنده‌ای از جنایات، تجاوزات، ایجاد بحران و توطئه‌های گوناگون دولت آمریکا در ایران و کشور‌های مختلف دنیا است.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های امام راحل، تبعیت کامل از فرامین رهبر معظم انقلاب، از آحاد ملت حماسه ساز و اسکتبار ستیز، دعوت میکند تا با حضور پرنشاط خویش در راهپیمایی ۱۳ آبان، حمایت قاطعانه را از سیاست‌های نظام اسلامی اعلام و با شعار ماندگار هیهات من الذله آمادگی مجدد خود برای درخششی دیگر در سپهر ایثار و شهادت ابراز دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار