با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی پروژه مسکونی یک هزار و 156 واحدی سیاهکلاهان کرج

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: البرز با همکاری راه و شهرسازی نسبت به تأمین زمین برای مسکن ایثارگران اقدام کرده و اکنون پروژه ساخت یک هزار و ۱۵۶ واحد مسکونی در سیاهکلان با مشارکت پیمانکار کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۳۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در آئین کلنگ زنی پروژه مسکونی یک هزار و 156 واحدی سیاهکلاهان محمودآباد کرج گفت: یکی از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم، تأمین مسکن است به همین منظور سازمان‌های محوری مانند وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها مأموریت پیدا کرده‌اند که برای تأمین مسکن ذی‌نفعان خود تلاش کنند.

کلنگ‌زنی پروژه مسکونی یک هزار و 156 واحدی سیاهکلاهان کرج

وی افزود: بر اساس مصوبه دولت و سفرهای استانی در قالب طرح جهش مسکن، پنج درصد از هر پروژه‌ای که برای تأمین مسکن انجام می شود، به ایثارگران تعلق می یابد، ضمن اینکه به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی تأمین زمین برای ایثارگران انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه منابع بانکی مسکن ایثارگران با مصوبه هیئت دولت در سال جاری افزایش یافته است، مطرح کرد: سقف تسهیلات مسکن در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ 400 میلیون تومان، در سایر شهرها 300 میلیون تومان و در روستاها 250 میلیون تومان تعیین شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایثارگرانی که تاکنون از خدمات مسکن بهره‌مند نشده‌اند در دریافت تسهیلات دارای اولویت هستند، ضمن قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز به دلیل تأمین زمین برای ایثارگران، گفت: استان البرز با همکاری راه و شهرسازی نسبت به تأمین زمین برای مسکن ایثارگران اقدام کرده و اکنون پروژه ساخت یک هزار و ۱۵۶ واحد مسکونی در سیاهکلان با مشارکت پیمانکار کلنگ زنی می شود.

وی اظهار کرد: در استان البرز بیش از 3 هزار و 300 ایثارگر فاقد مسکن داریم که از تسهیلات بانکی نیز استفاده نکرده‌اند؛ با کلنگ زنی این پروژه حجم زیادی از مشکل تأمین مسکن ایثارگران این استان مرتفع خواهد شد. بر این اساس مقرر شده با سرمایه اولیه خود پیمانکار کارهای مقدماتی انجام و در مرحله بعدی با استفاده از تسهیلات بانکی و مشارکت ایثارگران منازل این عزیزان آماده تحویل شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار