خبرهای داغ:

دعوت شبکه تربیتی بسیج شاهرود برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

شاهرود_ شبکه تربیتی بسیج سپاه شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۱۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

دعوت شبکه تربیتی بسیج شاهرود برای حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار بسیج، شبکه تربیتی صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای از عموم امت حزب الله جهت حضور شکوهمند در راهپیمایی یوم الله ۱۳ابان دعوت کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
سیزده آبان روز فریاد برآمریکاواسرائیل و روز شهادت، روز مشت‌های گره کرده امت بصیر وعاشورایی ایران مقتدر، باصلابت وقوی است. یوم الله سیزده آبان روز فتح و روز خروشیدن روح‌های پاک نوجوانان وجوانان مومن، انقلابی و ولایتمدار است.
آری سیزده آبان روز جرقه و روز آتش به خانه عنکبوتی شیطان بزرگ آمریکاست.
ما بسیجیان وارکان شجره طیبه صالحین شاهرود ضمن اعلام حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان، از عموم مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود دعوت می‌کنیم با فریاد و اعتراض خودجنایات دشمنان قسم خورده اسلام وقرآن وبشریت یعنی آمریکا، انگلیس، اسرائیل خبیث و وهابیت کثیف را محکوم نمایند.
امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به‌سرکردگی آمریکای تروریست‌پرور به‌دست عمال و مزدبگیران داخلی‌شان در حرم امن حضرت احمدبن موسی «علیهما السلام» شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن و قتل‌عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، خط اغتشاش و ناآرامی را در ایران پیگیری می‌کنند، اگرچه با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و اقدام قاطعانه و به‌موقع نیرو‌های انتظامی و امنیتی، موفقیتی نداشته، بلکه دست‌وپازدن‌ها و عقده‌گشایی‌های از روی استیصال و درماندگی در مواجهه با ایران قوی و مستقل است و از نشانه‌های بارز زوال و افول استکبار و رژیم آمریکاست.
وما نیز خداوند بزرگ خواستاریم که با توفیق حرکت در مسیر ولایت و شهدا بتوانیم زمینه ساز حکومت جهانی حضرت، ولی عصر (عج) باشیم.
انشاءالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار