رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج مطرح کرد؛

نارضایتی مردم از وضعیت حفاری ها/ با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان، از دوباره کاری جلوگیری شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت حفاری های سطح شهر، بر ضرورت جلوگیری از دوباره کاری با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۹۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت حفاری هایی که دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر کرج انجام می دهند، گفت: اجرای غیر اصولی زیرسازی و روسازی و سپرهای حفاری از جمله موارد شکایت های مردمی، محلی و مدیریت شهری هستند.

نارضایتی مردم از وضعیت حفاری ها/ با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان، از دوباره کاری جلوگیری شود

وی عنوان کرد: با توجه به نحوه فعالیت دستگاه های خدمات رسان و حفار که در سطح شهر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند، به زودی از دستگاه های متولی دعوت می شود تا با برگزاری نشست های فنی و انعقاد تفاهم نامه های فنی و اجرایی این تعامل را به حداکثر برسانند تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج هدف از انجام این امر را حفظ سرمایه های شهر و رفاه هر چه بیشتر شهروندان دانست و با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسانی همچون سازمان های آب، برق، گاز و مخابرات از دوباره‌کاری در حفاری‌ها و آسفالت معابر جلوگیری شود.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که علاوه بر فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب در مناطق ده گانه شهر کرج، خدمات رسانی به شهروندان نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار