خبرهای داغ:

مراسم سالروز تاسیس مسجد و محله اسلامی کریم اهل بيت (ع) سرخه برگزار می شود

همزمان با ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز تاسیس مسجد و محله اسلامی کریم اهل بيت (ع) در شهرستان سرخه مراسم جشنی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۸۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز تاسیس مسجد و محله اسلامی کریم اهل بيت (ع) در شهرستان سرخه محمدرضا جلال عضو هیئت امنا این محله و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: پیشرفت و آبادانی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با مشارکت گسترده مردم محله و همراهی و پیگیری مسئولین شهرستان انجام می گیرد.

او با اشاره به عملکرد پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بیان داشت: برگزاری گشت و ایست بازرسی جهت امنیت محله، برگزاری کلاس های اوقات فراغت در طول سال، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی، همکاری جهت کمک به فقرا محله، کمک در برپائی برنامه های شاخص مسجد، برگزاری کلاس های قرآنی  و حلقات صالحین و ایجاد فضای برای حضور نونهالان و نوجوانان دختر در برنامه ها از جمله اقدامات انجام شده است.

عضو هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در خصوص عملکرد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله عنوان کرد: همکاری در برگزاری برنامه ها فرهنگی_ ورزشی، برگزاری حلقات و کلاس های متنوع و قرآنی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان و حمایت از بانوان محله، همکاری در برپائی اطعام برنامه ها و مناسبت ها و ایجاد فضای برای حضور نونهالان و نوجوانان دختر در برنامه ها از جمله اقداماتی بوده است که به همت خواهران بسیجی انجام گرفته است.

جلال در ادامه اضافه کرد: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی فضا سازی جلو درب پایگاه با مشارکت بسیجیان پایگاه انجام و برنامه ورزشی والیبال در حیاط پایگاه برگزار شد.

او با اشاره به سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز تاسیس مسجد و محله اسلامی کریم اهل بيت (ع) جشن میلاد همرا ه با سخنرانی و مداحی چهارشنبه یازدهم آبان ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار و به تعدادی از دانش آموزان به قید قرعه جوايز اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار