خبرهای داغ:
پدر بسیجی شهید عباس خالقی؛

شهید عباس، جایگاه ویژه ای برای پدر و مادر قائل بود

پدر شهید بسیجی خالقی گفت: فرزندم برای پدر و مادرش احترام ویژه‌ای قائل بود و همیشه با ادب و مهربانی با والدینش رفتار می‌کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۸۰۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

شهید عباس، جایگاه ویژه ای برای پدر و مادر قائل بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سمیه اسمعیلی مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و تیم همراه با حضور بر مزار بسیجی شهید عباس خالقی، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای تاکستان ادای احترام کردند و همچنین یاد و خاطره شهیدان از جمله این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

در ادامه مسئولان بنیاد استان قزوین و شهرستان تاکستان با خانواده شهید بسیجی خالقی دیدار کردند.

طی این دیدار، رحمانی ضمن معرفی و قرائت زندگینامه شهید خالقی بیان کرد: این شهید بزرگوار ۱۲ بهمن ماه سال ۷۸ در یکی از روستاهای خدابنده زنجان به دنیا آمد، کارگر شرکت بود، ازدواج کرد، صاحب یک فرزند شد و در سی‌ام شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در ناآرامی‌های تاکستان به شهادت رسید.

در ادامه دیدار فوق، اسمعیلی با اشاره به شان و مقام شهدا گفت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان بی‌ادعای ایران اسلامی است.

وی افزود: وظیفه مسئولان بنیاد است خادمان شایسته‌ای برای بازماندگان شهدا که بزرگترین سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند، باشند و رضایتمندی واقعی آنها را کسب کنند.

طی دیدار یاد شده، پدر بسیجی شهید خالقی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید خالقی گفت: فرزندم برای پدر و مادرش احترام ویژه‌ای قایل بود و همیشه با ادب و مهربانی با والدینش رفتار می‌کرد.

پدر شهید خالقی افزود: بوسیدن دست پدر و مادر از جمله ویژگی‌های فرزندم بود و هر وقت از خانه خارج و داخل می‌شد، دست مادرش را می‌بوسید.

وی ادامه داد: روز آخر قبل از شهادتش هم فرزندم وقتی از منزل خارج شد دست مادرش را بوسید و رفت، به نظرم احترام فرزندان به والدین می‌تواند آنها را در مسیر درست الهی کمک کند.

در ادامه، مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین و رئیس بنیاد شهرستان تاکستان از مقام والای خانواده بسیجی شهید عباس خالقی تجلیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار