خبرهای داغ:

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری سمنان خبر داد: برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین

کد خبر: ۹۴۶۴۷۳۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری سمنان خبر داد:

برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان از برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی برای کارکنان شهرداری خبر داد.
 از سمنان، علی غفوری با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی برای کارکنان شهرداری سمنان و فرزندان آنان، اظهار کرد: این نشست‌ها به مدت ۱۰ روز در سالن کنفرانس شهید بابایی شهرداری با محوریت جهاد تبیین و با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی، روش و سبک زندگی سالم، نحوه برقراری ارتباط مستقیم با خانواده، پدر و مادر در برخورد با مسائل روز جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این سلسله نشست‌ها از اساتید مختلف حوزوی و دانشگاهی در راستای تبیین دقیق اتفاقات و حوادث روز جامعه دعوت شده است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه از این سلسله نشست‌ها با حضور حجت‌الاسلام شجاع، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان سمنان، خاطرنشان کرد: احترام به والدین و نوع ارتباط‌گیری طرفین (فرزند و پدر و مادر) در این جلسه مورد تبیین، بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش،سلسله نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین به همت پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/*
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار