به گزارش خبرگزاری بسیج؛

بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر و هنرمندان بسیجی استان کردستان در خصوص حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و اغتشاشات اخیر در کشور:

در طول چهل و چهار سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بارها ثابت شده است که استکبار جهانی در کمین حوادث و قضایا پنهان شده و با وارونه جلوه دادن حقایق از هر شکاف و منفذی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران استفاده کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۶۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

بار دیگر پنجه چدنی استکبار در راس آنها اسرائیل و آمریکای جنایتکار از آستین معاندان و فریب خوردگان بیرون زد و به ساحت مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و ارزش‌های اسلامی و اهلبیت علیهم السلام اهانت نموده و دست جنایتکاران تکفیری به خون دهها نفر از زائران و مجاوران حضرت شاهچراغ علیه السلام آلوده شد.
در طول چهل و چهار سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بارهحدثه تروریستیا ثابت شده است که استکبار جهانی در کمین حوادث و قضایا پنهان شده و با وارونه جلوه دادن حقایق از هر شکاف و منفذی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران استفاده کرده است.
لکن آحاد ملت بصیر ایران اسلامی ثابت کرده اند در مواجهه با حوادث فتنه گون، پای علم نظام مانده و جبهه خودی و منافق را بلافاصله از هم جدا می کنند.
بدینوسیله هم صدا با مردم عزیز ایران اسلامی و استان کردستان، اهالی فرهنگ و هنر و هنرمندان بسیجی با اصالت و اخلاق مدار کردستانی از این جنایت کوردلانه و هولناک اعلام انزجار و نفرت نموده و به شدت محکوم می نمایند و به برخی از سلبریتی های منافق صفت نیز که در گردنه ها و بزنگاهها با هر بهانه ای با مخالفان دین و حجاب و ارزش‌های والای اسلامی، هم‌نوا و هم صدا می شوند گذشته شان را متذکر شده و انتظار محکوم نمودن این حرکت وقیحانه تروریستی را داریم و فرجام کسانی را که صف خود را از صف مردم جدا کرده اند را یاد آور می شویم و به همه معاندان و فریب خوردگان متذکر می شویم که مردم کردستان و اهل تسنن در فضای غبارآلودی که در روزهای اخیر توسط دشمنان بوجود آمده فریب نخورده و پشت نظام و کشورشان خواهند ایستاد.
لباس بومی زنان کردستان از دیر باز روایتگر پایبندی بانوان این دیار به آیین حجاب می باشد. در حجاب اصیل این سامان بدحجابی و بی حجابی و بی بند و باری سر سوزنی جایگاهی نداشته و هرگونه ناهنجاری در حجاب محصول فرهنگ وارداتی از دنیای غرب می باشد.
ما اهالی فرهنگ و هنر کردستان، ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، حرکتهای هنجارشکنانه عده ای معاند و فریب خورده و قوم گرا را محکوم نموده و از اصحاب قلم و هنر می خواهیم با جهاد تبیین به رسالت تاریخی خویش عمل کرده و نسبت به روشنگری زوایای پنهان و آشکار قضایای اخیر اقدام نمایند و از آندسته از صاحبان تریبون که به مشوش نمودن اذهان اقدام می‌کنند می خواهیم در این مقطع حساس خدا را در نظر داشته و از هرگونه اقدامات تفرقه انگیز پرهیز نمایند. در پایان نیز یاد و خاطره شهدای تروریستی شیراز و همچنین شهدای امنیت کشور را که در روزهای اخیر به مقام شامخ شهادت رسیدند را گرامی می داریم و برای مجروحان این حادثه تروریستی، شفای عاجل را از درگاه حق تعالی خواهانیم و اشد مجازات برای عاملان و آمران این حادثه تروریستی خواستاریم.

اهالی فرهنگ و هنر و هنرمندان استان کردستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار