امام جمعه یاسوج عنوان کرد:

اغتشاشات نقشه شومی برای حضور تروریست ها به کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمن از این فرصت استفاده می کند و اقدامات تروریستی همچون حمله تروریست تکفیری حرم شاهچراغ را به وجود می آورد چون این اغتشاشات نقشه شومی است تا این گروه های تروریستی بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۶۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج بیان داشت: امروز در جامعه شکر گذاری کم شده، افراد باید شکر گذار نعمت های خداوند باشند حالا اگر نقصی عیبی هست آن را باید در جای مناسب بگوییم.

وی افزود: خداوند و فرشتگان الهی می بینند، انسان باید نسبت به نعمت های که خداوند به او می دهند شکر گذار باشند.

آیت الله حسینی خاطر نشان کرد: اگر کسی به دنبال کسب روزی حلال رفت،خداوند فرموده است زندگی وی را آسان خواهیم کرد. اگر کار حلالی پیدا شده انسان بتواند به وسیله آن رزق برای خانواده خود تامین کند خداوند زندگی را برای وی آسان خداهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز همه شما و خودم را به تقوای الهی دعوت می کنم همچنین شهادت تعدادی از هم وطنان را به ملت بزرگ ایران و خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی خاطر نشان کرد: ما با این ترور های کور سال های متمادی است که آشناهستیم و دست های جنایتکاری که مردم ما را به خاک و خون می کشند.

آیت الله حسینی بیان کرد: تروریست هایی که توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده اند و همین کشور های حامی تروریست نیز اقدام تروریستی در شیراز را محکوم نمی کنند چون خود آنها عامل و باعث به وجود آمدن این گروه های تروریستی هستند.

خطیب جمعه یاسوج گفت:این ها کسانی هستند که با ملت ما، با انسانیت دشمن هستند و مشخص است رفتار آنها از کجا نشات می گیرد و این گروه توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود امده اند و تغذیه می شود.

در هر روز چندین مورد مثل این در کشور توسط دستگاه های اطلاعاتی ما ضربه می خورند و متلاشی می شوند.

آیت الله حسینی ادامه داد: این اغتشاش ها که هیچ دلیل منطقی ندارد و در حال بر هم زدن نظم کشور هستند عملا نیرو های امنیتی، انتظامی و نظامی ما به خود مشغول می کندو دشمن از این فرصت استفاده می کند و اقدامات تروریستی همچون حمله تروریست تکفیری حرم شاهچراغ را به وجود می آورد چون این اغتشاشات نقشه شومی است تا این گروه های تروریستی بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند.

وی گفت: برخی ها پول گرفتند تا اغتشاش کنند و برخی ها غافل و نادان هستند که در اغتشاشات شرکت می کند پس این افرادی که غفلت کرده اند پشیمان شوند و خود را در ریختن خون این شهیدان شریک نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شما دیدید که این رسانه های فارسی زبان خارج نشین چه موضوع گیری هایی کردند اینها خود طرفدار داعش هستند و وقتی خود داعش خود این قضیه را گردن گرفت باز هم گفتند شاید کار خود نظام است و این نشان دهند دشمنی این شبکه های معاند با مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته اکثریت مردم وفادار و دلبسته به نظام مقدس اسلامی هستند حالا تعدادی افراد غافل می آیند و اغتشاش درست می کنند.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید وضعیت بازار را کنترل کند مثلا در حوزه بازار خودرو قرار بود واردات خودرو را آزاد کنند چه شد؟ باید دولت گرانی را کنترل کند و باید در تدبیر ، تلاش وضعیت اقتصادی را سامان بدهد.

آیت الله حسینی عنوان کرد: همه دولت ها آمدند و گفتند ما بازار خودرو را کنترل می کنیم اما وقتی می آیند یک چیز دیگری می شود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: آینده ما در دست این نوجوانان است و اگر اگاه و متدین باشند آینده کشور تضمین شده است و اگر اینها از مدار خارج شوند آسیب جدی است.

وی گفت: دشمن اساسا با فضای مجازی آمد تا همان گونه که خود می خواهد این نسل را تربیت کند.

 آیت الله  حسینی بیان کرد: در این سفری که دبیر شورای انقلاب فرهنگی به‌ استان داشتند مصوب شد که دانشگاه صنعتی در استان پایگذاری شود و این خبر پر خیر و برکت است و امیواریم این کار هر چه سریع تر انجام شود.

وی گفت: مشکلی که امروز استان ما دارد این است که در حوزه صنعت پیشرفت نکرده است.

ارسال نظرات