خبرهای داغ:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند:

۲۵ درصد مدال‌آوری‌های کشور مربوط به ورزشکاران نهاوند است

همدان-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: ۲۵ درصد مدال‌آوری‌های کشور مربوط به ورزشکاران نهاوند است که در  حال حاضر ۴۰ نفر از ورزشکاران این شهرستان به تیم‌های مختلف ملی دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۲۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلیمان جوانمردی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۴۰ هیئت ورزشی ساماندهی شده فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ نفر از ورزشکاران نهاوند به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، گفت: ۲۵ درصد مدال‌آوری‌های کشور مربوط به ورزشکاران نهاوند است که در  حال حاضر ۴۰ نفر از ورزشکاران این شهرستان به تیم‌های مختلف ملی دعوت شده‌اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: سه نفر از مربیان ورزشی شهرستان نهاوند نیز برای اردوهای تیم‌های ملی دعوت شده‌اند و ۲۵ ورزشکار استعداد برتر استان همدان از شهرستان نهاوند هستند.

وی با اشاره به اینکه دو بانوی ورزشکار نهاوندی در مسابقات جهانی کوراش  در کشور هندوستان حضور خواهند یافت، گفت: رقابت‌های انتخابی مدعیان تیم ملی کوراش زنان جمهوری اسلامی ایران، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان هندوستان با حضور ۸۵ کوراش کار در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

جوانمردی افزود: در این مسابقات با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید و خانم‌ها لیلا سیاهوشی در وزن ۴۸- کیلو گرم و صبا کرمعلی در وزن ۷۸- کیلوگرم از شهرستان نهاوند راهی مسابقات جهانی هندوستان می‌شوند.

وی عنوان کرد: ۲۵ درصد تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران در تصاحب شیرزنان نهاوندی است و مسابقات جهانی کوراش طی روزهای دوم تا هفتم آذرماه سال جاری در شهر پونام هندوستان برگزار می‌شود که صبا کرمعلی و لیلا سیاهوشی از امیدهای کسب مدال برای جمهوری اسلامی ایران هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در ادامه در خصوص سالن باستانی مجموعه علیمرادیان شهرستان نهاوند گفت: این سالن که دارای مشکلات زیادی هم هست با بدهکاری‌هایی که به پیمانکاران دارد افتتاح شده است که امیدواریم مشکلات این مجموعه به زودی مرتفع شوند .

وی با اشاره به اینکه تنها نمایندگی ورزش در شهر فیروزان است، بیان کرد: فعالیت نمایندگی‌های ورزش در شهرهای گیان و برزول غیر قانونی است و با هر گونه فعالیت با این عنوان برخورد خواهد شد و تنها نمایندگی ورزش در شهر فیروزان است و بقیه شهرها فاقد نمایندگی هستند.

جوانمردی در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان نیز گفت: اداره ورزش و جوانان هرساله تعدادی جهیزیه تهیه و در اختیار نوعروسان می‌گذارد که امسال ۲۰ جهیزیه به مبلغ ۲۰۲ میلیون تومان به این نوعروسان اهدا شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار