بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال وبختیاری در خصوص اتفاقات اخیر

معمار کبیر انقلاب اسلامی مان حضرت امام خمینی( ره )چه زیبا فرمودند: که انقلاب ما انفجار نور بود. نوری که هستی طاغوت و نفاق را در هم شکست و امتداد عاشورایی آن با خون سرخ مردان خدا که شهادت هنرشان بود ، مزین و تثبیت گردید.
کد خبر: ۹۴۶۴۱۱۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

 

معمار کبیر انقلاب اسلامی مان حضرت امام خمینی( ره )چه زیبا فرمودند: که انقلاب ما انفجار نور بود. نوری که هستی طاغوت و نفاق را در هم شکست و امتداد عاشورایی آن با خون سرخ مردان خدا که شهادت هنرشان بود، مزین و تثبیت گردید.

ولی ظلمت اندیشان همواره در کمین یورش به جایگاه پیش رونده و کمال گرای انقلاب شکوهمند اسلامی مان بوده اند واین روزها نیز با حمایت گسترده سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و فریب جماعتی از کم مایگان و سلبریتی های بدنام بر چهره نظام مقدس مان پنجه انداختند

خدا را شکر که این کشور تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای از این برهه ی حساس تاریخی با حمایت بهنگام مردم وحضور اثرگذار نیروی انتظامی در صحنه به سلامت گذر کرد .

جامعه فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری اکنون لبیک گوی بیانات و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری که فرمودند جامعه هنری ما جامعه ای باشرف است می باشد .
با سپاس و تشکر از زحمات هنرمندان دغدغه مندحاضر در صحنه ، از همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه دعوت می نماید تا با تبیین بهنگام اصول ومبانی انقلاب ورهبری تجدید بیعت عملی با ولایت و شهدا داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار