راه اندازی کتابخانه مجازی و دیجیتال مدیریت شهری

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی کتابخانه مجازی و دیجیتال مدیریت شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۶۸
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد اسدیان، عضو شورای شهر کرج با اشاره به  انعقاد تفاهم نامه بین مراکز پژوهشی شورای شهر مبنی برپیشبرد اهداف و حل مشکلات مدیریت شهری، گفت: یکی از اینموارد راه اندازی کتابخانه دیجیتال و تشکیل بانک داده پژوهشگران درحوزه مطالعات شهری و پژوهشی، همکاری در خصوص تالیف و انتشارکتب پژوهشی و نشریات علمی بود.

وی ادامه داد: پرتال جامع مرکز مطالعاتشهری ایران با حضور روسای مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورایشهر کلانشهرها در شورای شهر تهران با هدف ایجاد شبکه واحد مراکزمطالعاتی و پژوهشی در حوزه شهری و مدیریت شهری و عدم موازیکاری در حوزه های مختلف راه‌اندازی شده است.

اسدیان تصریح کرد: در عصر دیجیتال، حضور فعال دانشجویان در مطالعات حوزه مدیریت شهری کمرنگ شده است که راه اندازیکتابخانه دیجیتال کمک شایانی در بحث کتب پژوهشی مدیریت شهری و استفاده دانشجویان و عموم مردم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پشتیبانی از پژوهش و آموزش در راستای اهداف، رسالت و ماموریت های مدیریتشهری، استفاده از فناوری‌های نو و به روزرسانی مطالعات جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به جامعه وبرگزاری دوره ها وکارگاههای آموزشی مداوم برای استفاده منابع الکترونیکی از اهداف راه اندازی کتابخانه دیجیتال است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار