دستگیری ۲۳۵ متهم و کشف 5000 لیتر مشروبات الکلی و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری 235 متهم و کشف 5000 لیتر مشروبات الکلی، 120 کیلو گرم انواع مواد مخدر و سایر اقلام سرقتی از متهمان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۴۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار داشت: از زمان افتتاح مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان ری در سال 1400 تا کنون؛ این شانزدهمین مرحله   طرح رعد در  شهرستان ری است که در این مرحله با انجام کارهای اطلاعاتی از سوی  کلانتری‌های ۱۱ گانه شهرستان در مدت ۴۸ ساعت گذشته  ۲۳۵   متهم دستگیر و  ۱۳ باند سازمان یافته منهدم شده است. همچنین ۲۵ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در  شهرستان ری با بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند و  قریب 5000 لیتر مشروبات الکلی کشف شده که در این رابطه ۵ متهم  به همراه دستگاه های تولید مشروب درمحل فعالیت آنان دستگیر شدند.

  جلیلیان افزود: از 235 متهم دستگیر شده ۱۶۴ نفر سارق   سابقه‌دار هستند و   ۱۱ زورگیر شناسایی و دستگیر شدند. همچنین در این مرحله از طرح رعد ۲۰۴ پرونده سرقت تشکیل و منجر به کشف و ضبط اقلام سرقتی شده که برخی پرونده‌ها   مربوط به سنوات گذشته بوده و با پیگیری‌های همکاران ما در پلیس آگاهی به نتیجه رسیده است‌.

 وی گفت:   ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از ۱۱ میلیارد ریال است و متهمان تحویل مراجع قضایی   شدند.  

 وی همچنین از دستگیری دو نفر به اتهام تجاوز به عنف و سرقت گردنبند از یک خانم در محدوده قلعه نو خبر داد که خوشبختانه متهمان موفق به انجام نیت شوم خود نشده و با رصد اطلاعاتی عوامل پلیس در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند وی افزود: یک شبکه سرقت میل گرد نیز که با انجام شگردهای جدید یک دستگاه نیسان را به گونه ای طراحی کرده بودند تا برای لایی کشی بخشی از محموله های میلگرد از کامیون هایی که از بارانداز محموله ها را برای مشتری حمل می کردند، شناسایی و دستگیر کرده ایم که متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده اند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اقتدار پلیس درکشف جرایم، خاطرنشان کرد: مبلغ 50 میلیون تومان از یکی از شهروندان به روش هک کردن حساب وی، برداشت شده بود که پلیس سایبری با اشراف بر موضوع موفق به شناسایی و مسدود کردن حساب متهم کرده و پس از شناسایی و دستگیری نامبرده، او را تحویل مرجع قضایی دادند.  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار