مسئول بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:

استفاده حداکثری بسیج از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای جهش تولید

سرگرد پاسدار غلامی بر لزوم استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی به عنوان مسئولین اجرایی در روستاها و توجه جدی دستگاه‌های متولی امر به این موضوع تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۷۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار ستار غلامی، مسئول بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هیئت اندیشه ورز این سازمان با مدیرکل امور روستایی شوراهای استانداری استان اظهار داشت که سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان با ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ نفر جامعه هدف نیروهای متخصص فارغ التحصیل بخش کشاورزی در سرتاسر استان مشغول به خدمت رسانی و کمک به برنامه های تولید با اجرای طرح جهش تولید محصولات راهبردی در ۵ محصول گندم، جو، برنج، ذرت و کلزا و کمک به خودکفایی در تولید گوشت قرمز ایفای نقش می نماید.

غلامی افزود: که با توجه به اینکه امروزه امنیت غذایی نقش کلیدی و اساسی در زمینه تامین امنیت اقتصادی، سیاسی، نظامی، امنیتی و.... را دارد، می بایست همه دستگاه‌های متولی امر تمام توان و تلاش خود را در زمینه کمک به تامین امنیت غذایی مردم نموده و این محقق نمی‌شود مگر اینکه یک اهتمام و عزم جدی و راسخ در این راستا از طرف مسئولین امر صورت بگیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین زمینه تولید و کمک به تامین امنیت غذایی در روستاها صورت می گیرد به نظر می رسد که شاید ما نقش و اهمیت فارغ التحصیلان تخصصی بخش کشاورزی را در روستاها نادیده گرفته ایم و انتظار بر این است که دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان به عنوان مرجع متولی و هماهنگی بین نهادهای اداری، فرمانداران، بخشداران و دهیاران، از ظرفیت مهندسین بخش کشاورزی که می توانند نقش کلیدی و اساسی در توسعه و آبادانی روستاها داشته باشند و طرح استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان مهندسین بسیجی بخش کشاورزی در رشته های مختلف به ویژه رشته های توسعه و آبادانی روستاها را به عنوان یکی از عوامل اصلی و اساسی در انتخاب دهیاران در روستاها پیگیری و مطرح نماید.

مسئول بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و تعاملی که بین دستگاه ها وجود دارد بتوانیم در راستای خدمت رسانی و کمک به توسعه روستاها و ارتقاء تولید محصولات راهبردی با استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی که در طی مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی با سازمان دهی مربیان طرح جهش تولید که به روستا ها اعزام می شوند قدمی مهم و اثرگذار برداریم.

استفاده حداکثری بسیج از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای جهش تولیداستفاده حداکثری بسیج از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای جهش تولیداستفاده حداکثری بسیج از ظرفیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای جهش تولید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار