خبرهای داغ:

نفرات برتر پیشگام استان سمنان معرفی شدند

در پایان رویداد پیشگام استان سمنان تیم‌های برتر دربخش‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند
کد خبر: ۹۴۶۳۶۱۵
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

نفرات برتر پیشگام استان سمنان معرفی شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم اختتامیه مقام بهترین اثبات مشکل به تیم شهید عباس مطیعی رسید و در بخش تیم‌های پرتلاش تیم مهدی محب شاهدی و علامه حائری سمنانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین رتبه پنجم رویداد پیشگام سمنان شهید صادقی شهمیرزادی و تیم شهید کاظم موسوی به صورت مشترک معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند و رتبه چهارم رویداد پیشگام سمنان تیم سرداران شهید عرب عامری و تیم شهید غنیمت پور به صورت مشترک بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.
رتبه سوم رویداد پیشگام سمنان نیز به صورت مشترک تیم بایزید بسطامی و شهید روحانی حیدر عبدوس معرفی شدند و رتبه دوم مشترک رویداد پیشگام استان سمنان به تیم‌ها
مقام دوم مشترک پیشگام سمنان به تیم‌های رفعت سمنانی و شیخ ابوالحسن خرقانی شاهرود رسید و در نهایت مقام اول مشترک پیشگام نیز به شهید محمد علی مشهد و فروغی بسطامی رسید.
حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مراسم سخنرانی پایانی رویداد پیشگام بیان کرد: بخش مرکزی توران بیارجمند یکی از محرومترین بخش‌های استان سمنان میزبان کانونی به نام نورا ویژه دختران است که نشان دادند با کمترین امکانات می‌توان کار‌های بزرگ فرهنگی و حل مسائل انجام داد.
او افزود: یکی از دو تیم برتر رویداد پیشگام از بیارجمند و از بین دانش آموزان انتخاب شد که نشان می‌دهد این منطقه، دارای ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی و نخبگانی است.
رویداد پیشگام از هفته گذشته در دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد و تیم‌های متشکل از جوانان در بخش‌های مختلف مسائل استان را احصا و روش حل آن‌ها را آموختند. این رویداد با استقبال خوب تیم‌ها و به خصوص جوانان و نخبگان روبرو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار