موسسه پزشکی محکم ۸۰ بیمار ایلامی را رایگان جراحی می کند

مدیر اجرایی موسسه محکم شعبه استان ایلام گفت: تیم جراحان متخصص و فوق تخصص موسسه محکم (حمایت از بیماران با ناهنجاری های مادرزادی) در نهمین سفر خود به استان ایلام بالغ بر ۲۰۰ بیمار را ویزیت کرده و ۸۰ بیمار را رایگان جراحی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۵۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: این تیم تا روز جمعه هفته جاری با استقرار در بیمارستان امام خمینی (ره) این تعداد بیمار را که دارای مشکلات و ناهنجاری های مادرزادی قطعی هستند ، تحت مداوا قرار می دهند.

وی افزود: در این دوره از سفر تیم پزشکان محکم به استان ایلام، از تعداد ۲۰۰ بیمار ۸۰ مورد آنها نیازمند عمل جراحی هستند که هرکدام از این بیماران در استان ایلام امکان عمل جراحی نداشته باشند، برای مداوا به تهران ارجاع و با هزینه خود موسسه عمل جراحی می شوند.

صادقی فر ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با در اختیار قراردادن چهار اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) به پزشکان تیم محکم و فراهم ساختن دیگر بسترهای لازم و مورد نیاز برای این تیم، زمینه حضور آنها در استان فراهم کرده است.

وی گفت: این موسسه ۵۴ مورد بیماری و خدمات پزشکی را برای افراد دارای ناهنجاری مادرزادی تحت پوشش قرار می دهد و باتوجه به فقدان جراح کودکان در استان ایلام، حضور جراحان کودک موسسه محکم در استان یک فرصت مغتنم برای اینگونه بیماران است.

مدیر اجرایی موسسه محکم شعبه استان ایلام یادآور شد: نزدیک به ۱۰۰ نفر دارای دیابت مادرزادی و مشکل هورمون رشد تحت پوشش موسسه محکم هستند.

به گزارش ایرنا، موسیه محکم تاکنون ۵۸۰ بیمار دارای ناهنجاری های مادرزادی را در داخل استان ایلام یا با ارجاع به تهران و با هزینه خود موسسه تحت درمان عمل جراحی رایگان قرار داده است.

ارسال نظرات