خبرهای داغ:
سردار آبنوش:

رمز سعادت و پیشرفت و پیروزی ما اطاعت مطلق از رهبری است

همدان-جانشین قرارگاه خاتم انبیا(ص) با بیان اینکه پیام حضور در یادواره شهدا سیلی بر دهان تمام یاوه گویان و دشمنان انقلاب کبیر ایران است، گفت: رمز سعادت و پیشرفت و پیروزی ما اطاعت مطلق از رهبری است.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۰۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

رمز سعادت و پیشرفت و پیروزی ما اطاعت مطلق از رهبری است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای زن کبودراهنگ اظهار کرد: حدود ۳۰۰ سال پیش رنسانس بر محور خدازدایی رخ داد که جهان را به دوقطب با جهان‌بینی کمونیسم و جهان‌بینی لیبرالیسم و دموکراسی که هردو با قاطعیت به این مسیر ادامه می‌دادند.

وی اضافه کرد: تنها انقلاب یکپارچه که فریادرس ارزش‌های خدا بود انقلاب اسلامی ایران بود.

جانشین قرارگاه خاتم انبیا (ص) ابراز کرد: ما انقلاب کردیم و چهل واندی سال مقاومت کردیم و تمام برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری ۳۰۰ ساله دشمن را زیر سوال بردیم، ما در پوشش عفیفانه هزاران دانشمند و نخبه و ورزشکار را تحویل جامعه ناب محمدی دادیم‌.

وی افزود: دشمن در هر زمینه‌ای ورود کرد سیلی خورد انقلاب کردیم و تمام بافته‌هایشان را تافته کردیم،۴۴ سال قبل در روی کره زمین کسی جرأت نمی‌کرد در خلوت خود «مرگ ‌بر آمریکا» بگوید اما این «مرگ بر آمریکا» را نصیب تمام کره زمین کردیم.

سردار آبنوش ادامه داد: از سال ۱۳۷۶ یک ردیف در بودجه آمریکا اضافه شد باعنوان ترویج دموکراسی در ایران و تفسیراین جمله امام حسین زدایی در ایران بود.

وی بیان کرد: پیام این یادواره و حضور شما دراین یادواره سیلی بر دهان تمام یاوه گویان و دشمنان انقلاب کبیر ایران است و رمز سعادت و پیشرفت و پیروزی ما اطاعت مطلق از رهبری است.

* امروز استکبار می‌خواهد ارزش زن را پایمال کند

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه بیان کرد: در دنیا از خلقت آدم تا به امروز اولین کسی که وارد بهشت شد اگر یک نفرمرد نام ببریم، کسی به اسم حوا کنارش بوده است.

حجت‌الاسلام نقی باقری ادامه داد: امروز استکبار می‌خواهد ارزش زن را پایمال کند، می‌خواهند معجر زهرای محمد(روسری) را از سر رهروان فاطمی بردارند و ما باید مربی و معلم حضرت موسی(ع) را درنظر بگیریم، آسیه یک زن است که در کنار دشمن خدا موسی را تربیت و بزرگ کرد.

وی با بیان اینکه اسلام با اخلاق و ثروت خدیجه (س) و شمشیر ذوالفقار علی(ع) پیروز شد، گفت: صدای مرگ برمنافق شما دشمنان را رسوا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار