خبرهای داغ:

اعلام زمان تشییع شهید امنیت« محمد عباسی» در شاهرود

شاهرود_جمعی از مسئولان شهرستان شاهرود با حضور در منزل شهید سرگرد محمد عباسی با خانواده این پلیس وظیفه شناس بسطامی همدردی کردند.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۸۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

اعلام زمان تشییع شهید امنیت محمد عباسی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حوالی ساعت ۱۱:۲۰ دوشنبه بیست و پنجم مهر ماه تروریست‌های مسلح سوار بر یک دستگاه پژو ۴٠۵ با ۲ قبضه سلاح کلاش سرگرد محمد عباسی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی سراوان را که در حال انجام وظیفه در مرکز تعویض پلاک این شهرستان بود، به رگبار بستند و به شهادت رساندند.
سرگرد محمد عباسی متولد دوم اسفند سال ۱۳۶۸ و از اهالی بسطام است؛ این شهید یک سال است که ازدواج کرده و فرزندش به زودی به دنیا می‌آید.
با اعلام شهادت سرگرد محمد عباسی، فرماندار شاهرود، اعضای شورای تامین این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برای عرض تسلیت و همدری به منزل پدری این شهید والامقام در بسطام رفتند.
مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام پس از نماز مغرب و عشا، امشب در حسینیه امام خمینی نیروی انتظامی استان سمنان و مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۲۷ مهرماه از شاهرود آغاز می‌شود. پیکر مطهر شهید عباسی در گلزار شهدای بسطام به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار