رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

عزت و اقتدار امروز کشور استکبار جهانی را نگران کرده است/تشریح برنامه های 13 آبان در زنجان

زنجان – برنامه های یوم الله 13 آبان با حضور جمعی از مسئولین استانی در زنجان تشریح شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۴۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ صبح امروز جلسه ستاد یوم الله سیزده آبان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری ، با حضور جمعی از مسئولین استانی تشریح شد.

عزت و اقتدار امروز  کشور استکبار جهانی را  نگران کرده است/تشریح  برنامه های 13 آبان در زنجان


 در ابتدای این  جلسه،حجت الاسلام علی ناصر؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: ملت ایران همواره در طول 43 سال انقلاب در صحنه بودند و امسال نیز با حضور حداکثری در روز 13 آبان زیباترین تصاویر را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه دشمن بر علیه ایران جنگ شناختی و ترکیبی آغازکرده است،عنوان کرد: دشمن از ایران قوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هراس دارد و این عزت و اقتدار امروز ایران استکبار جهانی را  نگران کرده است.

حجت الاسلام ناصر با تاکید بر اینکه راهپیمایی 13 آبان همچون سال های گذشته با حضور حداکثری مردم زنجان برگزار خواهد شد، افزود: راهپیمایی 13 آبان از ساعت 10 صبح از میدان قائم آغاز و تا مصلای نماز جمعه زنجان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی 13 آبان در تمام شهرستان های تابعه استان برگزار خواهد شد، گفت: از دستگاه های اجرایی استان انتظار می رود برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم همکاری و اهتمام بورزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه به تشریح برنامه ها پرداخت و خاطر نشان کرد: حضور حداکثری کارکنان با خانواده ها در راهپیمایی 13 آبان، اطلاع رسانی حداکثری، برگزاری نشست های روشنگری در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی، فضاسازی شهری، زیرنویس در صدا و سیما، تهیه دابسمش با موضوع استکبارستیزی و برگزاری سرود در حاشیه راهپیمایی 13 آبان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

 علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه این جلسه با بیان اینکه چهار تشکل دانش آموزی برنامه های دانش آموزی را مدیریت می کنند، تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه، برپایی گفتمان چرا مرگ بر امریکا، برگزاری یادواره شهیدان خالقی پور با حضور مادر این شهیدان، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در روز 11 آبان در مدارس استان، برگزاری گفتمان های بصیرتی در مدارس و دیدار منتخبان تشکل های دانش آموزی با امام جمعه و مسئولان استانی، برگزاری پویش های دانش آموزی، برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح مدارس متوسطه دوم برای این ایام برنامه ریزی شده است. 

این مسئول با بیان اینکه برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود، تصریح کرد: اجرای سرود توسط گروه سرود دانش آموزی در حاشیه راهپیمایی 13آبان در دستور کار است.


در ادامه این جلسه هادی توفیقی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل، دیدار نخبگان دانش آموزی با مسئولان استانی، گلباران مزار شهدا، برنامه دختران ایران اسلامی،برنامه های ویژه در فضای مجازی با عنوان پویش دنیای بدون آمریکا و تهیه کلیپ هایی با موضوع استکبار ستیزی از جمله اقدامات در ایام الله 13 آبان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار