ارائه خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی در مناطق زلزله‌زده خوی توسط سازمان بسیج مهندسین عمران آذربایجان‌غربی

مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی از ارائه خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی در مناطق زلزله زده خوی توسط جهادگران سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۳۱
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، علی دژم مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به زلزله ۵.۴ ریشتری خوی و ارائه خدمات فنی و مهندسی از سوی سازمان اظهارداشت: با همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی و کانون مهندسین شهرستان خوی خدمات مشاوره ای و خدمات مهندسی همراه با برگزاری میز خدمت در مناطق مختلف زلزله زده خوی انجام شده است .

وی ادامه داد: مسوولین و سرگروه‌های جهادی شهرستان خوی با حضور کارشناسان رشته‌های مختلف مهندسی از جمله اساتید رشته‌های زلزله و عمران در مناطق زلزله حضور و از نزدیک مساکن زلزله‌زده را مورد بررسی قرار دادند.

مسوول بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی یادآور شد: کارشناسان در این بازدید میدانی و حضور در تک تک منازل و مناطق زلزله زده نسبت به ارائه مشاوره تخصصی در خصوص ایمنی ، امکان اسکان یا عدم اسکان، نحوه بازسازی ، استحکام و نحوه دریافت تسهیلات لازم ارایه دادند.

دژم تصریح کرد: طی این بازدید منازل مسکونی مسکن مهر، و روستاهای عذب ، دیزج دیز و خاک مردان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار