خبرهای داغ:
حجت الاسلام امیری:

دشمن به دنبال جدا کردن جوانان از ارزش‌های متعالی اسلام است

همدان-مسئول حوزه علمیه شهرستان تویسرکان گفت: در شرایط کنونی دشمنان اسلام و انقلاب با سلطه رسانه‌ای خود به دنبال این هستند که جوانان را از ارزش‌های متعالی اسلام جدا کنند.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۵۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام امیری در همایش بزرگ عفاف و حجاب شهرستان تویسرکان اظهار داشت:در شرایط کنونی دشمنان اسلام و انقلاب با سلطه رسانه‌ای خود به دنبال این هستند که جوانان را از ارزش‌های متعالی اسلام جدا کنند و با لیبرالیسم فرهنگی و ابتذال اخلاقی نسل جوان را به انحراف بکشانند تا در نهایت مقاومت مردم را بشکنند و اهداف شوم خود را تعقیب کنند.

وی ادامه داد: مردم ما جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند و دشمن این انتخاب را بر نمی‌تابد چرا که با منافع استکبار سازگاری ندارد و اساسا آنها نمی‌توانند ببینند که کشوری در کمند قدرت آنان مستقل زندگی کند و در مقابل زیاده خواهی آنان قد علم کرده و جلوی خودکامگی و سلطه‌طلبی او ایستادگی کند.

مسئول حوزه علمیه شهرستان تویسرکان  عنوان کرد: دشمن در جبهه‌های گوناگون به دنبال این است که جلوی استمرار نظام را بگیرد و در شرایط کنونی تقابل تکنولوژی و فرهنگ به عنوان جدی‌ترین چالش در عرصه فرهنگی مجالی را فراهم آورده تا دشمنان اسلام با استفاده از بمباران تبلیغاتی، ارزش‌ها اسلام را در اذهان عمومی مخدوش کنند.

درپایان این همایش نیز از بانوان فعال و برجسته در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری شهرستان تویسرکان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار