یک استاد بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

وحدت و همدلی نیاز اصلی امروز جامعه ایرانی اسلامی/ دانشگاه نقطه ثقل تبیین و روشنگری در جامعه

پور محمود گفت: باید قبول داشت آفت جامعه ما زمانی خواهد بود که تحرک گرفته شود و کار به جایی برسد که تسلیم خواسته و نقشه طراحی شده دشمن بشویم که این همان بیداری و هوشیاری بیشتر جامعه علمی کشور را می طلبد.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۹۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

علیرضا پور محمود، استاد بسیجی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:تبیین و روشنگری بدون تعصب یکی از اقداماتی است که باید بدان توجه ویژه داشت که تبیین درست و اصولی است که حقایق را به دور از امایل سیاسی و جناحی روشن نگه می دارد.

وی افزود:شبهه افکنی از دیگر شگردهای جریان فتنه بوده و هست که با ایجاد تردید در ذهن ها و استفاده از سوظن ها آتش را در جنگ روانی روشن می کنند تا خواسته ها و نقشه های خود را عملی کنند.

پور محمود گفت:امروز بصیرت شاه کلید عبور از غبار فتنه هاست و نقش نخبگان به ویژه جامعه دانشگاهی اعم از اساتید و دانشجویان در این مسیر پر و پیچ خم یک حقیقت انکار ناپذیر است این بصیرت با گفتگوی منطقی با استدلال های مطابق با واقعیت های موجود شکل می گیرد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: باید قبول داشت آفت جامعه ما زمانی خواهد بود که تحرک گرفته شود و کار به جایی برسد که تسلیم خواسته و نقشه طراحی شده دشمن بشویم که این همان بیداری و هوشیاری بیشتر جامعه علمی کشور را می طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار