عموی مرحوم اسرا پناهی : تصویری

برادر زاده ام بر اثر ایست قلبی فوت شده/ ادعا های مطرح شده در فضای مجازی کذب محض است

رسانه‌های فارسی‌زبان و کانال‌های تلگرامی در یکی دو روز گذشته مدعی شدند که یک دانش‌آموز دختر در مدرسه شاهد اردبیل کشته شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۴۳۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

برادر زاده ام بر اثر ایست قلبی فوت شده/ ادعا های مطرح شده در فضای مجازی کذب محض است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری بسیج، شبکه‌های ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی و برخی کانال‌های تلگرامی در یکی دو روز گذشته مدعی شدند که در پی حمله نیروهای امنیتی به مدرسه شاهد در شهر اردبیل یک دختر نوجوان زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به‌دلیل خونریزی داخلی فوت کرده است، همچنین 10 دانش‌آموز مجروح و 7 دانش‌آموز هم دستگیر شدند.

مسئولان آن استان از جمله مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل و مدیرکل آموزش و پرورش نسبت به این ادعا واکنش نشان دادند و ضمن تکذیب این ادعا اعلام کردند: تاکنون در اردبیل هیچ کشته و مجروحی نداشتیم.

اما اصل ماجرا را از زبان عموی دختری که ادعا می شود در مدرسه شاهد اردبیل بدست نیروهای انتظامی کشته شده است را در تصویر زیر ببینیم.

شایان ذکر است مرحومه اسرا پناهی بدلیل بیماری زمینه ای و بر اثر شوک های وارد شده در زمان فوت پدرشان که یک ماه گذشته بوقوع پیوسته با ناراحتی وبا حضور اورژانس در درب منزل به بیمارستان منتقل شده و بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفته است. 

گفتنی است ادعا های مطرح شده در رسانه های بیگانه مبنی بر کتک خوردن مرحومه اسرا پناهی در مدرسه شاهد اردبیل و فوت در بیمارستان فاطمی اردبیل کذب محض بوده و مرحومه اصلا در مدرسه شاهد مشغول تحصیل نبوده و در ضمن وی در بیمارستان فاطمی اردبیل بستری نبوده است.

البته در طرح این ادعا، بیش از همه، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال وابسته به آل‌سعود نقش داشت و بی‌بی‌سی فارسی هم علی‌رغم اینکه در ابتدا این خبر دروغ را منتشر کرده بود، امروز با یک عقب‌نشینی، توضیحات کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران را منتشر کرد که در آن آمده بود: به‌دلیل وجود منابع خبری مختلف هنوز نتوانسته است خبر درگذشت این دانش‌آموز را تأیید یا رد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار