خبرهای داغ:

امروز حماسه زیارت اربعین نماد مکتب تشیع است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز حماسه زیارت اربعین، نماد مکتب تشیع، حکومت مهدوی و حکومت علوی است.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۴۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ آیین تجلیل از مواکب پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی و گردهمایی هفته وحدت با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس عبداللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و مسئولان شهرستانی در مجمع حضرت ابوالفضل (ع) سرخه برگزار شد.

در این برنامه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه ضمن تبریک اعیاد هفته وحدت، گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده در ماه های محرم و صفر سال جاری را ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه امروز ما با یک اعجاز بشری در کربلا روبرو هستیم، اظهار کرد: دشمن فهمیده است این واقعه عظیم چه اثراتی دارد. اربعین رمز صدور اسلام ناب محمدی است.

او افزود: چرا باید اربعین را بزرگ بداریم و برای توسعه فرهنگ عاشورا تلاش کنیم؟ چون امروز حماسه زیارت اربعین، نماد مکتب تشیع، حکومت مهدوی و حکومت علوی است. کسانی که هزینه، توان و فکر خود را در این مسیر صرف می کنند؛ می فهمند بزرگترین اقدام را در جهت رفع موانع ظهور انجام می دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان یادآور شد: یکی از آرام ترین و با اصالت ترین شهرستان ها در حوزه فرهنگ شهرستان سرخه است و نباید استعدادهایش در دایره خودش محدود باشد. راهپیمایی سرخه در روز اربعین طولانی ترین مسیر پیاده روی بوده و ان شاءالله این همدلی و متانت به همه جا منتقل شود.

لازم به ذکر است پخش کلیپ جاماندگان اربعین سال جاری به همت مجمع حضرت ابوالفضل (ع) سرخه، اجرای گروه سرود نوجوانان کانون انتظار و مداحی ابوذر ادهم مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

همچنین در این برنامه از آیین های عاشورایی در سرخه رونمایی و از خادمین و موکب داران اربعین تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار