سازمان بسیج اساتید در ترویج گفتمان انقلاب نقش‌آفرینی تاثیرگذاری در جامعه دارد

مردانی گفت: امروز سازمان بسیج اساتید به عنوان یکی از مهمترین قشر تاثیرگذار در کشور شناخته می‌شود و این سازمان در تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی نقش آفرینی تاثیرگذاری در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۱۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اولین همایش ملی جهادگران تبیین دانشگاه  با حضور 700 استاد جهادگر تبیین، امروز ( 21 مهر) در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

محمدرضا مردانی، مسئول سازمان بسیج اساتید کشور در افتتاحیه این همایش گفت: جهاد تبیین یکی از واژه‌های کلیدی و پرتکرار مقام معظم رهبری بوده که از آن به عنوان فریضه قطعی نام بردند و از اساتید و دانشجویان نیز به عنوان افسران جنگ نرم نام بردند و در بازه فعلی، به جهاد تبیین نیاز فوری و اساسی در کشور وجود دارد و ان‌شاءلله بتوانیم به این رسالت تاریخی عمل کنیم.

سازمان بسیج اساتید در ترویج گفتمان انقلاب نقش‌آفرینی تاثیرگذاری در جامعه دارد

وی افزود: این جمع ۷۰۰ نفری به نمایندگی از ۵۶ هزار نفر از اساتید و مدرسین عضو بسیج اساتید دانشگاه های سراسر کشور در این همایش حضور دارند. این بزرگواران در فراخوان جهاد تبیین اعلام حضور کردند تا با حضور خودشان در مراکز دانشگاهی برای تبیین حقایق جمهوری اسلامی نقش داشته باشند.

مردانی با اشاره به سه اولویت سازمان بسیج اساتید اظهار کرد: انسجام بخشی درون سازمانی، کمک به اعتلای آموزش عالی و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور در راستای تحقق دولت اسلامی از اولویت‌های سازمان بسیج اساتید است.

مسئول سازمان بسیج اساتید کشور افزود: امروز سازمان بسیج اساتید به عنوان یکی از مهمترین قشر تاثیرگذار در دانشگاه‌ها و جامعه استادی و سایر بخش‌های کشور شناخته می‌شود و این سازمان در تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی نقش آفرینی تاثیرگذاری در جامعه دارد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار