در نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت عنوان شد؛

اغتشاشگران فتنه اخیر ، یکصد میلیارد ریال به اموال عمومی پاکدشت خسارت وارد کردند

کد خبر: ۹۴۶۱۹۱۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ، فرهاد سرداری رئیس شورای شهر پاکدشت در جمع اصحاب رسانه ضمن محکوم کردن فتنه اخیر گفت: اغتشاشگران و فتنه گران در آشوبهای اخیر، بیش از یکصد میلیار ریال به اموال عمومی و بیت المال مردم شریف پاکدشت خسارت وارد کردند .

سرداری در این نشست خبری خاطر نشان کرد : از شهرداران مناطق مختلف خواسته ایم حداقل یک طرح عمرانی در مناطق کمتر برخوردار به سرانجام برسانند که امید است در برنامه های آتی این طرح ها انجام شود.

وی در جواب سوال خبرنگاران در خصوص طرح ها و برنامه های فرهنگی در شهر پاکدشت تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر تلاشهای در این خصوص انجام داده است ولی متناسب با خلع های فرهنگی موجود نیست و می بایست برنامه ریزی در این خصوص سرعت بگیرد و امید است با جلساتی که معاونت های فرهنگی شهرداری و اداره آموزش و پروش داشته ایم بتوانیم تا حدی این خلع را جبران کنیم.

رئیس شورای شهر پاکدشت در این نشست خبری در جواب ایجاد گرمخانه افزود : ایجاد گرمخانه نیاز به مصوبه شورای تامین دارد و عزم مجموعه شهرداری و شورا حمایت از طرح های است که معتادان متجاهر را در کمپ های ترک اعتیاد ساماندهی کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار