فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

میزبانی مردم ایلام از زائران اربعین به حماسه‌ای پرشور و معنوی تبدیل شد/ دشمن برای اغتشاشات زمینه‌سازی کرده بود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از علل دشمنی ها با نظام جمهوری اسلامی کنگره عظیم اربعین است اظهار کرد: اربعین یک گفتمان و حرکت الهی است که خدای تبارک و تعالی این ضیافت را نصیب مردم استان ایلام کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۷۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم تجلیل از خادمان سیدالشهدا(ع) که صبح امروز (۱۹ مهرماه) در سالن اجتماعات فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: اینجا استان ایلام نقطه صفر و تجمع انسانهای عاشقی است که با جان و دل پذیرای زائرانی است که این استان را برای رسیدن به کربلا برگزیده اند.

  سردار شاکرمی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام خالق حماسه های بزرگ هستند اظهار کرد: این مراسم به نوعی تجلیل از همه ایلامی هایی  است که در اربعین امسال حماسه آفریدند، و خالق حماسه های بزرگ و ماندگاری شدند. 

سردار شاکرمی با تقدیر از دستندرکاران اربعین امسال افزود: تلاش شبانه روزی و جهادی در اربعین امسال با وجود عبور بیش از سه میلیون زائر از مرز بین المللی مهران بیانگر وجود یک کار سیستمی و هدفمند بود که نتیجه آن رضایتمندی زائرانی بود که از نقاط مختلف کشور مرز مهران را انتخاب کرده بودند.

  سردار شاکرمی بیان داشت: اربعین معطوف به استان ایلام نیست بلکه یک کنگره عظیم است که می تواند انقلاب اسلامی را به دوردست هاسوق دهد.

  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از علل دشمنی ها با نظام  جمهوری اسلامی کنگره عظیم اربعین است تصریح کرد: اربعین یک گفتمان و حرکت الهی است که خدای تبارک و تعالی این ضیافت را نصیب مردم استان ایلام کرده است. 

سردار شاکرمی  ادامه داد: امنیت مثال زدنی در اربعین امسال حاکم بود که اجازه کوچکترین تحریک را به اخلالگران اربعین داده نشد. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه خدمات اربعین را باید به نحو مطلوب تشریح کرد، بیان داشت: ایلام را نباید کوچک کرد، اذن الهی است که ایلام بر تارک تاریخ بدرخشد و می توان گفت یک رزمایش بزرگ رقم خورد که همه نیروهای انقلاب با یک همدلی مثال زدنی در کنار هم قرار بگیرند. 

وی در ادامه اظهار کرد: حوادثی که طی روزهای گذشته  توسط عده ای آشوبگر در کشور رخ داد نشانگر عصبانیت دشمنان نظام از پیشرفت هایی همچون ورود جمهوری اسلامی به پیمان های بزرگ، جراحی اقتصادی، و اربعین بود که با ایجاد شیطنت در نقاط مختلف کشور سعی در رسیدن به اهداف خود را داشتند که ناکام ماندند. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه عوامل برهم زننده نظم کشور از یک اتاق فکر برخوردار بودند افزود: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی که صورت گرفت همه نقشه های دشمنان نظام نقش برآب شد و قطع به یقین پاسخ کوبنده ای را از سوی نظام جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار