خبرهای داغ:

کاروان خادم الشهدای استان سمنان عازم مشهد مقدس شد

کاروان خادم الشهدای سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان عازم سفر زیارتی و معنوی مشهد مقدس شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۶۸۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حیدر عربی مسئول سازمان اردویی ،گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با اعلام این خبر گفت:همزمان با فرارسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) تعداد ۸۰نفر از خادم الشهدای خواهر و برادر سازمان اردویی ،گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با دو دستگاه اتوبوس و به مدت ۴روز به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) اعزام می شوند.
مسئول سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود:هدف از این اعزام ، تجلیل معنوی از خادمینی است که در طول سال در یادمان های شهدا و اردوگاههای محل استقرار زائرین فعالیت داشته اند.
وی ادامه داد : نقش خادمین در سفرهای راهیان نور بسیار ارزشمند است و عنوان خادم شهدا سعادت می خواهد و یکی از دلایل حضور خادمین در راهیان نور خدمات رسانی به زائرین است، اما نکته مهم یادگیری سبک و زندگی شهدا برای خادمین جوان است که با حضور در یادمان های دفاع مقدس سبک و سیره شهدا را یاد بگیرند.
عربی با تقدیر از خادمین الشهدایی که مخلصانه و به نیت خشنودی شهداء در این امر مشغول به کار شده اند تصریح کرد: همه ما باید ادامه دهنده و پاسدار خون شهدا در عرصه جهادتبیین باشیم.
گفتنی است از سال گذشته تا کنون ۱۸۳ نفر از خادم الشهدای خواهر و برادر استان سمنان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار