مهرداد کیانی، سرپرست شهرداری کرج شد

طی مراسمی از زحمات منوچهر غفاری، سرپرست سابق شهرداری کرج تقدیر به عمل آمد و مهرداد کیانی به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۵۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری کرج، از زحمات منوچهر غفاری، سرپرست سابق شهرداری کرج تقدیر به عمل آمد و مهرداد کیانی به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی شد.

مهرداد کیانی، سرپرست شهرداری کرج شد

مهرداد کیانی، سرپرست شهرداری کرج، ضمن تشکر از تلاش های صادقانه سرپرست سابق و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد: همه هم و غم امام جمعه کرج، ایجاد وفاق در مجموعه مدیریت شهری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه سال ها در کنار عوامل مجموعه مدیریت شهری فعالیت کرده و تجارب بسیاری کسب کرده ام، افزود: امروز پس از گذشت سال ها به شهرداری بازگشته ام. اکنون فضای همدلانه و مثبتی برای خدمت رسانی به شهروندان در این مجموعه وجود دارد که ماحصل آن چیزی به جز توسعه شهر نیست.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه این مجموعه خانه من است، گفت: امیدوارم با وفاق و همدلی همکاران بتوانیم گام‌های موثری در جهت حل مشکلات شهر و شهروندان برداریم. عملکرد مناسب شهرداری به رضایت بیشتر شهروندان منجر خواهد شد؛ بی شک خدمت به مردم، خدمت به‌ نظام و انقلاب است.

کیانی خود را خادم مردم دانست و عنوان کرد: شهرداری لبه تیزِ خدمت به مردم است، اگر مردم از خدمات این مجموعه راضی باشند، رضایت آن ها از خدمات نظام، دو چندان خواهد شد. از همه مدیران مجموعه مدیریت شهری برادرانه تقاضا می‌کنم برای اعتلای نام این کلانشهر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیران همدلی در کرج و استان البرز فعالیت می کنند که هدف آن‌ها کسب رضایت شهروندان است، اظهار کرد: امروز در شهرداری با معضل بودجه روبرو هستیم که باید تلاش کنیم در این حوزه اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سرپرست شهرداری کرج اذعان کرد: قطار شهری و بزرگراه شمالی دو ابرپروژه این شهر هستند که هر یک از آن ها می‌تواند بار زیادی را از روی دوش این شهر و استان بردارد؛ قطعاً تلاش ما نیز برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از این دو پروژه خواهد بود.

به گفته کیانی، در شرایط کنونی جابه‌جایی مدیران در بدنه شهرداری اتفاق نخواهد افتاد تا شناخت بیشتری از عملکرد آن ها حاصل شود و چنانچه در ادامه نیاز به ایجاد تغییرات، احساس شد، این موضوع با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد که قطعا به نفع این کلانشهر و شهروندان خواهد بود.

منوچهر غفاری، سرپرست سابق شهرداری کرج نیز در این مراسم گفت: در طول مدتی که با حسن نظر و اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر کرج توفیق خدمت‌رسانی به مردم را داشتم بیش از گذشته به شأن و جایگاه تک‌تک مدیرانی که در این مجموعه فعالیت دارند، پی بردم.

وی افزود: شهرداری کرج، مدیران بسیار توانمندی دارد که هر یک در هر جایی که باشند منشأ خیر بوده و علیرغم کاستی‌ها و دشواری‌ها، کارها را به خوبی پیش می‌برند. طی چند ماه گذشته نیز اقدامات مثبتی برای پیشبرد اهداف سازمانی صورت گرفته که منشأ این اتفاقات تلاش همکاران بوده است.

سرپرست سابق شهرداری کرج در پایان ضمن تبریک به سرپرست جدید خاطرنشان کرد: به جرات می‌توانم بگویم با تعامل و همدلی همکاران و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شاهد اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان خواهیم بود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار