خوزستان / رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه

خوزستان / رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه
فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س)ناحیه آبادان از توزیع ۹۰ بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه توسط گروه جهادی شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۲۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات در استان خوزستان، فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) طی گفتکو با خبرنگار بسیج محلات ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انفاق از جمله معامله هایی است که وقتی انسان با خداوند انجام می دهد،هیچ گاه متضرر نمی شود،در قرآن کریم و همچنین در احادیث بسیاری،نیکی کردن و انفاق به خلق خدا بسیار تاکید شده و آثار و برکات زیادی در نتیجه کمک کردن به دیگران برشمرده است که این کمک ها هم میتواند به لحاظ فکری و عقلی باشد و هم جنبه ی مالی داشته باشد.

رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه با همت حوزه حضرت فاطمه (س) برگزار گردید.

وی در پایان افزودند:هر کس به اندازه امکانات و توانمندی خویش وظیفه دارد که خلائهای موجود در زندگی افراد را جبران کند و کمبود های آنان را پاسخگو باشد و به افرادی که برای گذراندن زندگی نیازمند حمایت هستند کمک کند.

هدف اصلی از این اقدام خداپسندانه را کمک به نیازمندان جامعه عنوان کرد و افزود: این بسته های معیشتی شامل: برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و حبوبات بود که بین نیازمندان تحت پوشش این حوزه توزیع گردید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار