امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۹۸۰ حادثه دیده در استان

زنجان -مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان به ۹۸۰ نفر حادثه دیده متاثر از سوانح جاده‌ای، کوهستان، شهری و دیگر موارد امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۹۴۶۱۵۰۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در مدت بیان شده ۴۰۹ حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که از این تعداد بیشترین مورد سانحه جاده ای با ۳۳۵ مورد ثبت شده است.

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۹۸۰ حادثه دیده در استان

 

وی تاکید کرد: در ۴۰۹ حادثه اتفاق افتاده، ۲ هزارو ۶۵۸ نفر آسیب دیده، ۸۸۰ نفر مصدوم و ۵۹  نفر نیز در صحنه حادثه و یا حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۴۶ نفر از مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و ۴۳ نفر به صورت سرپایی درمان و ۴۷ نفر نیز اسکان داده شده است.

 

موسوی اظهار داشت: در این امدادرسانی ها ۷۵۹ تیم عملیاتی با ۲ هزارو ۵۶ نفر نجاتگر خدمات امدادی را شبانه روزی برای هموطنان متاثر از حوادث ارائه داده اند.

 

وی یادآوری کرد: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان در ۴۰۹ حادثه استان زنجان ۳۲۸ دستگاه خودروی نجات، ۳۷۰ دستگاه آمبولانس و ۲۹ خودروی کمکدار به کارگیری شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در مسیرهای ارتباطی این استان برای ارائه خدمات امدادی شبانه روزی فعالیت دارند.

 

موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال نظرات