خبرهای داغ:
یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس:

درس سردار همدانی و همه شهدا به ایستادگی در مقابل دشمن است

همدان-یکی از آزادگان دوران دفاع مقدس گفت: سردار همدانی و همه شهدا به ما می‌آموزند که باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد و این درسی که از دفاع مقدس و شهدا می‌آموزیم.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۹۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمد فراهانی در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی که به همت حوزه مقاومت امام حسن (ع) سپاه ناحیه ملایر در گلزار شهدای عاشورا این شهر برگزار شد با اشاره به مجاهدت‌های سردار همدانی اظهار کرد: شهدا دعوت شده هستند و خداوند با شهدا معامله می‌کند.

وی با بیان اینکه از مردان و زنان مومن کسانی هستند که بر سر پیمانی که با خداوند داشتند، می‌ایستند، افزود: رزمندگان نیز منتظر هستند که به رفقای شهید خود ملحق شوند.

این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: ما در این روزگار شهدایی را تقدیم می‌کنیم که نه دفاع مقدس و نه سردار همدانی‌ها را دیده‌اند، اینها پیروان واقعی راهی هستند که خدا برای آنها انتخاب کرده است.

وی نسل شهدا را نسل انتخاب شده دانست و گفت: اجر جهاد در راه خدا شهادت است، اگر امثال سردار همدانی‌ها که سال‌های سال در جبهه‌های دفاع مقدس و جبهه‌های مختلف بودند و حضورشان ارزشمند بود که اجر اخلاص، ایمان و مجاهدت‌های آنها فقط شهادت است.

فراهانی ادامه داد: سردار همدانی و شهدا انتخاب می‌شوند تا به آن جایگاهی که خداوند برای شهدا و صدیقین تعیین کرده برسند و خوشا به حال آنها که خدا انتخابشان کرده است.

وی با اشاره به سخنان سردار شهید سلیمانی بیان داشت: کسی که می‌خواهد شهید شود باید شهید باشد، شهدا با دل به خدا وصل بودند و در تمام لحظات زندگی توسل به ائمه اطهار(ع) داشتند و راه درست را ائمه (ع) به آنها نشان داد.

این آزاده دوران دفاع مقدس افزود: در زمان اسارت نیز آزادگان همیشه در شرایط سخت به ائمه معصومین (ع) متوسل می‌شدند و نیروهای رژیم بعث از ایمان آزادگان می‌ترسیدند زیرا توسل به ائمه(ع) باعث شد، انرژی مضاعف بگیرند و این توسل‌ها همیشه باعث وحشت آنان می‌شد.

وی گفت: ما اگر برای دفاع مقدس و شهدا مراسم می‌گیریم معنای این مراسم این است که یاد بگیریم باید ایستادگی کنیم، سردار همدانی و همه شهدا به ما می‌آموزند که باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد و این درسی که از دفاع مقدس و شهدا می‌آموزیم.

فراهانی افزود: دشمنان می‌خواهند یادی از شهدا، امام، اسلام و انقلاب نباشد این دشمن باید بداند که این ملت دشمن اصلی خودش را آمریکا می‌داند و همانطور که در سال‌های ۵۷ و بعد از آن در مقابل دشمن با مشت‌های گره کرده ایستادند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل و منافقین» را سر دادند امروز هم با همان شعور و شور ندای «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مقابل ولی امر مسلمین می‌ایستند و یا نافرمانی می‌کنند در جمع منافقین هستند، گفت: به طور قطع مردم خط خودشان را از دشمنان جدا خواهند کرد، شما در این جریانات اخیر دیدید آنها قصد براندازی داشتند.

این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: شعار فوت خانم امینی یک بهانه بود، خودشان هم گفتند آنها با بی‌حجابی تنها راضی نمی‌شوند برنامه فقط حجاب نیست.

وی عنوان کرد: انسان‌ها در حال غربال شدن هستند در این ۴۳ سال خیلی‌ها از قطار انقلاب پیاده شدند، آنها که چهره نفاق داشتند و مردم از آنها گذاشتند؛ در جریان فتنه دچار گرفتاری و آسیب‌های زمان نشوید اینکه ما اصرار داریم جنگ ما دفاع بود برای این است که ما دفاع کردیم چراکه ما را درگیر جریانی کردند و شهدا با عشق به خدا و پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) تا پای جان ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار