خبرهای داغ:
مدرس حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار:

باید با قوت و شناخت کافی از احکام دین پاسخگوی شبهات و مسائلی باشیم

همدان-مدرس حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار گفت: باید با قوت و با شناخت کافی از احکام دین پاسخگوی شبهات و مسائلی باشیم که دیگران نسبت به آنها بی اطلاع هستند.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۴۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسکندری در نشست اخلاقی با موضوع اهمیت علم آموزی در مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار اظهار کرد: با توجه به اینکه در نخستین ایام سالتحصیلی قرار داریم باید از بصیرت کافی برخوردار باشیم چرا که عدم بصیرت موجب می‌شود یک مسیری را تا انتها به اشتباه طی کنیم.

وی با اشاره به روایت «مدادالعلماء افضل من دماءالشهداء» افزود: جایگاه علما بالاتر از جایگاه شهیدی است که بالاترین مقام را نزد خدا دارد چراکه در سایه عمل به رهنمودهای علما است که شهدا به این مقام رفیع دست یافته‌اند.

مدرس حوزه علمیه خواهران بهار اضافه کرد: پیمودن مسیر طلبگی با سختی‌هایی همراه است، ممکن است در این راه تمسخر و توهین شده و با بد رفتاری‌هایی مواجه باشیم که تحمل این دشواری‌ها اجر اخروی به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که ما را در مسیر اهل بیت (ع) قرار داد بنابراین باید با قوت و با شناخت کافی از احکام دین پاسخگوی شبهات و مسائلی باشیم که دیگران نسبت به آنها بی اطلاع هستند.

اسکندری اظهار کرد: ماندن در این مسیر در برهه‌ای از زمان که اقبال به سوی علوم دینی کم است جهاد است و باید عده‌ای در این پیچ تاریخی باشند تا اسلام و انقلاب بماند و اگر در این مسیر استوار و ثابت قدم بمانیم عاقبت بخیر شده و برکات عظیمی در زندگی ما جاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات