مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین استان ایلام:

اگر ما هم می خواهیم به قله رفیع شهادت برسیم باید خدا و رسول و اهل بیت را مانند شهدا اطاعت کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین استان ایلام گفت : شهادت مثل یک قله است و هر کسی که به شهادت برسد مثل کسی است که در قله قرار دارد و در بالاترین جایگاه بشریت قرار گرفته است و این جایگاه بیداری زیبا و استوار و پر صلابت است که همه ی آدم ها آرزو دارند به این قله برسند .
کد خبر: ۹۴۶۱۰۳۰
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان بدره برگزار شد این مراسم به مناسبت هفته ی دفاع مقدس در محل پارک شهید آل اسحاق ،مدفن شهدای گمنام شهرستان بدره با حضور عموم مردم و مسئولین شهرستانی برگزار گردید .

در ابتدای مراسم دکتر علیزاده فرماندار محترم شهرستان ضمن عرض خیر مقدم گویی به حضار و مسئولینی که در جلسه حضور داشتند به ارواح طیبه ی شهدا سلام و درود فرستاده و در محکومیت جریان فتنه ای که در کشور اتفاق افتاد نیز سخنانی کوتاه ارائه دادند .

در ادامه حجت الاسلام علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان بدره و تمام بزرگوانی که برای برگزاری یادواره شهدا تلاش کرده بودند ، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری برای مقام شهادت به این گونه است که می فرمایند: شهادت مثل یک قله است و هر کسی که به شهادت برسد مثل کسی است که در قله قرار دارد و در بالاترین جایگاه بشریت قرار گرفته است و این جایگاه بیداری زیبا و استوار و پر صلابت است که همه ی آدم ها آرزو دارند به این قله برسند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان افزود : این قله که همانا فله رفیع شهادت نام دارد ، به تعبیر مقام عظمای ولایت کوهپایه دارد ، دامنه دارد و ما اگر بخواهیم به این قله برسیم باید از دامنه عبور کنیم ، اما سوال پیش می آید که این دامنه چیست ؟

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند : این دامنه اخلاق ، ایثار،صدق، معنویت ،مجاهدت، گذشت ،توجه به خدا ، کار برای مردم ،تلاش برای تحقق عدالت وتلاش برای استقرار حاکمیت دین است .

وی ادامه داد : این مسیر شهداست و ما اگر عاشق شهداییم باید در این مسیر قرار بگیریم .همچنین با اشاره به آیه ۶۹ سوره مبارکه نساء که می فرماید : و آنان که اطاعت خدا و رسول کنند البته با کسانی که خدا به آن‌ها لطف فرموده یعنی با پیغمبران و صدّیقان و شهیدان و نیکوکاران محشور خواهند شد، و اینان نیکو رفیقانی هستند.

حجت الاسلام علیمحمدی اظهار کرد : اگر ما هم می خواهیم به قله رفیع شهادت برسیم باید خدا و رسول و اهل بیت را مانند شهدا اطاعت کنیم تا با آنها محشور شویم و راه شهدای برای رسیدن به این همنشینی و رفاقت ، انس با قرآن و اهل بیت و توجه به نماز اول وقت بود. امروزه راه ما هم برای فتح این قله پیروی از شهدا و تکریم خانواده های آنهاست

حجت الاسلام علیمحمدی افزود : مادر طول این چهل و اندی سال بعد از پیروزی انقلاب حرکتی رو به جلو داشته ایم بگونه ای که ابر قدرتان دنیا هم دست نیاز به سوری ما دراز نموده اند و امروزه ما قدرت برتر منطقه و از قدرت های برتر جهانی هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری به سمت قله در حرکتیم ، و همانطور که رسیدن به قله مشکلات دارد ، گرد و خاک دارد ، پستی و بلندی دارد ، کمبود اکسیژن دارد ، سنگلاخ دارد ، قطعا در این حرکت هم سختی هایی هست که به مدد شهدا و اهل بیت همه سختی ها رفع خواهند شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در انتهای سخنان خود با اشاره به آن عده از ارازل اوباش دست پرورده ی منافقین و تطمیع شدگان گول خورده که در جهت ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور تلاش کردند گفت : رضا خان پهلوی با تمام وقاحت و شیطان صفتی هم فرمان کشف حجابش با قیام مردم مواجه شد و اگر امروزه کسی چادر از سر زن مسلمان کشیده یقینا با اشد مجازات مواجه خواهد شد .

وی ادامه داد : اما این کشور بیمه شده توسط شهداست و الحمدلله مردم ما دشمن شناسی و بصیرت بالایی دارند و علیرغم حجم گسترده ی تبلیغات دشمن برای ایجاد اغتشاش در کشور به حمد الهی مردم آگاه ما شریک این خیانت نشدند و پوزه ی دشمنان انقلاب را مانند همیشه به خاک مالیدند.

اگر ما هم می خواهیم به قله رفیع شهادت برسیم باید خدا و رسول و اهل بیت را مانند شهدا اطاعت کنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار