خبرهای داغ:
پیام تبریک روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

فراجا برخاسته از خواستگاه مردمی و مورد حمایت ملت و حاکمیت است که عمل به قانون را سرلوحه امور خود قرار داده است

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۱۰
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی موسم تکریم و پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های فراجا است که با تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه، خدمات گسترده و بی‌منتی در راستای استقرار سلامت و امنیت جامعه داشته و دارند.

حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد نیروی مقتدر انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و عبور از مقطع سازماندهی نوین خود با ادغام ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی، با هوشمندی و درک درست از الزامات و مقتضیات ماموریتی به نقطه‌ای از بالندگی و بهره مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع رسیده است که نویدبخش ظهور پلیس تراز انقلاب اسلامی در سپهر میهن اسلامی شده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان امنیت ساز کشور، مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و پرافتخاری را در تولید امنیت و آگاهی بخشی به جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌های اجتماعی، رقم زده است.

در بخشی از این پیام آمده است؛ امروز، مقابله مستمر و موثر با اشرار و حفظ جان، مال، ناموس و آبروی ملت عزیز ایران اسلامی و ایجاد محیطی امن و آرام برای زندگی مردم و ارتقای رعایت قانون در جامعه که هم اکنون در بستر مجاهدت‌های غیور مردان فراجا حادث شده، موجبات پایداری و تداوم امنیت توسط این سازمان مقتدر و ولایی را فراهم آورده است.

فراجا برخاسته از خواستگاه مردمی و مورد حمایت ملت و حاکمیت است و در این مسیر از جان خود گذشته و با بذل هستی و ایثارگری‌های خالصانه و مجاهدانه، عمل به قانون را سرلوحه امور خود قرار داده است.

در پایان با تعظیم و تکریم مقام شهدای نیروی انتظامی در ۸ سال دفاع مقدس و عرصه های خدمت و امنیت کشور و تبریک این هفته فرخنده به آحاد فرماندهان، کارکنان و خانواده بزرگ فراجا به ویژه همرزمان خود در استان قزوین، از تلاش های بی شائبه شما حماسه سازان پیروز و همیشه بیدار صمیمانه قدردانی نموده و به وجود چنین نیروی مردمی، انقلابی و ولایی بر خود می یابیم.

در ادامه این پیام آمده است؛ به خاطر همت و عظمت شما جان برکفان و مدافعان حریم امنیت مردم و مظلومان، در برابر متجاوزان و موفقیت شما نیروی خدوم در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و عمل به منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، موفقیت و سرفرازی روز افزون شما را از درگاه احدیت مسالت داریم.

همرزمان شما در سپاه حضرت صاحب الامر(عج ) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار