‍ دیدار فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی پیشوا با امام جمعه

فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی پیشوا با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۰۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، سرهنگ ارسلانی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان همراه با جمعی از دیگر پرسنل این سازمان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین باقری دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه پیشوا در این دیدار ضمن تبریک ایام ولایت و امامت حضرت بقیه الله اعظم"عج"  با اشاره به ظرفیت‌های موجود و گسترده این نهاد اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان امنیتی شناخته می شود اما در واقع گستره کاری آن اجتماعی و فرهنگی هم می باشد.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: در ماجراهای اخیر مظلومیت نیروی انتظامی به وضوح مشاهده شد و مردم هم آن را به خوبی درک کردند.

وی افزود: در این وقایع اتفاق افتاده مشاهده کردیم که یکی از رسالت های فراجا در کنار دیگر نهادهای فرهنگی موجود در کشور رسالت فرهنگی می باشد که در این زمینه کارهای بسیاری می توان انجام داد.


حجت الاسلام باقری در این رابطه گفت: حمایت عمومی و خصوصا خواص جامعه که برخی از آنها در این داستان اخیر نسبت به این ارگان مقدس ظلم کردند، باعث اقتدار فراجا در جامعه و مقبولیت بیش از پیش آن خواهد شد.

وی با اشاره به اغتشاشات بیان داشت: مردم بصیر پیشوا در ادوار گذشته وفاداری و پایبندی خود را به نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری ثابت کرده اند و خوشبختانه به برکت وجود حضرت جعفربن موسی الکاظم"علیه السلام" در این منطقه، شهرستان پیشوا در ماجراهای گوناگون سربلند بیرون آمده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار