پیام تبریک فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت هفته فراجا

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۸۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته فرماندهی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

پیام تبریک فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت هفته فراجا

«بیش از 40 سال است که فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سایه امنیت و آسایش را بر سر مردم این سرزمین پهناور گسترانیده و با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانش، پرچم پرافتخار ایران عزیز را در بلندترین قله های افتخار به اهتزاز در آورده است.

بی شک امنیت، آرامش، پویایی و نشاطی که سال هاست در جامعه حکم فرماست، از ثمرات حضور نیروهای جان برکف و مقتدر انتظامی است که در همه عرصه ها حماسه سازی کردند و پیروزی را به ارمغان آوردند. چه خون هایی که در مسیر تامین امنیت این مردم بر زمین ریخته و چه جوانانی که پرپر شدند.

یادمان نمی رود اگر امروز مرزهای کشور امن هستند، به خاطر بیداری و هوشیاری این پاسبانان است که شبانه روز از این خاک پاسداری می کنند و بدون ادعا چشم بر داشته های خود بسته اند و فداکارانه از خاک ایران دفاع می کنند تا مبادا وجبی از این سرزمین به دست نااهل بیفتد.

درود بر بزرگمردانی که رمز بقا و ثبات آنان در بی نشانی و گمنامی است و درود بر پیام آوران اقتدار که مخلصانه و بی اعتنا به زرق و برق دنیا پا در میدان گذاشته اند تا از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کنند و به آن ها تداوم بخشند.

ای سبزپوشان راست قامت و ای حماسه سازان سربلند، آرامش شهر نشان از بیداری و امنیت مردم، گویای هوشیاری شماست. درود بر شما که باز هم با اقتدار در برابر اخلالگران نظم و امنیت می ایستید و تلاش می کنید ریشه های ظلم و فساد را بخشکانید.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم به دلیل همه از خودگذشتگی ها و ایثارگری ها و تلاش های بی شائبه شما در راستای تامین امنیت مردم و مملکت نهایت سپاس را داشته باشم. برایتان از خداوند منان سربلندی و پیروزی مسئلت دارم و از او می خواهم بهترین تقدیر را برای شما رقم بزند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار