خبرهای داغ:

رونمایی از المان مقاومت در شاهرود

شاهرود_ در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت شهرداری شاهرود، المان مقاومت در محوطه حرم شهدای گمنام افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۵۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در آیین گرامیداشت هشت سال ایثار و از خود گذشتگی، بزرگداشت فرماندهان سرافراز و رونمایی از المان ویژه هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهری برگزار شد، افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر غنای فرهنگی است که در یک دوره سخت ۸ساله برای کشور ما به دست آمد.
او با بیان اینکه رونمایی از المان مقاومت می‌تواند پشتوانه جوانان این مرز و بوم در راستای حفظ شهامت، یاد آور ایثار، حماسه و ایمان باشد، گفت: این المان با قطر ۸متر و ارتفاع ۱۳متر کاری از هنرمندان توانمند شهر شاهرود قدم کوچکی در راستای یادآوری جانفشانی‌های شهدای ۸سال دفاع مقدس است.
شهردار شاهرود ضمن گرامیداشت هفتم مهر روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، اظهار کرد: این روز تجلیل و پاسداشت از بزرگ مردانی است که با سرلوحه قرار دادن ایثار، شهامت و از جان گذشتگی در زندگی خود رسالت خطیر نجات جان همنوعان را بر عهده گرفتند.
احمدی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌های اسلامی و جهاد مقدس علیه کفر بود، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوانیم گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم را برای نسل حاضر معرفی کنیم.

در این مراسم امام جمعه شاهرود و یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز مطالبی در باب اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کردند و از این المان رونمایی شد.

رونمایی از المان مقاومت در شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار