استاندار ایلام:

تولید بر اساس دانش روز مهم ترین رسالت پارک علم و فناوری است

استاندار ایلام تولید بر اساس دانش روز و اشتغالزایی را از جمله مهم ترین رسالت های پارک علم و فناوری عنوان کرد و گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال باید نصب العین همه مدیران باشد.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۲۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسن بهرام نیا در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال باید نصب العین همه مدیران باشد.

وی رسالت اصلی پارک علم و فناوری استان را تولید بر اساس دانش روز و اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: پارک علم و فناوری استان بسیار ضعیف است و در مقیاس ملی جزو پارک های ضعیف شناخته می شود که باید با تلاش شبانه روزی مدیر این پارک و اهتمام و همکاری همه دستگاه این عقب ماندگی برطرف شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: جایگاه از دست رفته استان در بحث پارک علم و فناوری در مقیاس ملی باید بازگردانده شود.

بهرام نیا یادآور شد: پارک علم و فناوری باید جایگاهی برای اشتغال و کسب درآمد استعدادهای درخشان استان باشد و با تلاش شبانه روز تلاش و مطالبه گری جایگاه بسیار مطلوبی در استان کسب کند.

وی اضافه کرد: انتظار دارم مسوولان پارک علم و فناوری ایلام تحولی در این بخش ایجاد کنند چراکه شرکت های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان تشکیل که تعدادی ثبت شده و تعدادی نیز در حال ثبت هستند که باید ساماندهی شوند.

استاندار ایلام توسعه هم جانبه کشور را در سایه فعالیت هم جانبه شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ۲۲ شرکت دانش بنیان در استان فعال هستند که رسالت همه این شرکت ها سنگین است.

بهرام نیا اضافه کرد: باید از همه ظرفیت های و پتانسیل های استان برای ارتقا و حمایت از شرکت های دانش بنیان استفاده شود تا با فعالیت این شرکت، شاهد توسعه استان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار