خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام ارزنده:

ما در وادی جنگ رسانه و فضای مجازی بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم

همدان-خطیب جمعه شهرستان بهار با تاکید بر اینکه در عرصه رسانه و تبلیغ کوتاهی کرده‌ایم، گفت: در وادی جنگ رسانه و فضای مجازی بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم و نتوانستیم دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۸۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بهار با سفارش همگان به تقوای الهی با اشاره به گذشت با اقتدار و با صلابت چهل و سه ساله انقلاب اظهار کرد: اگر کسی باور نمی‌کند که خداوند در طول هزاران سال دین و انسان‌های مومن و انبیاء را حفظ کرده، به انقلاب نگاه کند.

وی افزود: با اینکه ایران هم از همه جوانب تحریم شده بود، جنگ تحمیلی تهدیدی بزرگ بود که بر ما تحمیل شد اما با عنایت الهی پیشرفت کردیم و چنان صلابت و اقتدار و نصرت به ما داد که امروز در بیشتر زمینه‌ها (نظامی، امنیت، فرهنگی...) سرآمد هستیم و خداوند فتح و نصرت را نصیبمان می‌کند و نمونه آن فتح خرمشهر بود.

امام جمعه بهار اظهار کرد: در وقایع اخیر شاهد این بودیم که چند نفر خود فروخته آمریکا، با آتش زدن سطل زباله‌ها، شکستن شیشه‌ها، خسارت و لطمه‌هایی به نیروهای نظامی و بسیجی وارد کردند اما دیدید که مثل و خار و خاشاکی بودند که با موج دریا از بین رفتند.

وی ادامه داد: اینها گویای این است که اگر در مسیر انقلاب حرکت کنیم باعث عزت خودمان می‌شویم اما اگر در مسیر مخالف حرکت کنیم ضرر می‌کنیم و خسران دنیا و عاقبت نصیبمان می‌شود، وخداوند دین خود را حفظ خواهد کرد و به دست صاحب خودش خواهد رسانید و کلمه توحید در سراسر گیتی طنین انداز خواهد شد.

ارزنده تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تحریم‌ها بر ما شروع شد و رفته رفته شاهد فتح و نصرت و پیروزی و اقتدار و صلابت ایران بودیم و امروز دشمنان به اشکال مختلف چیزهایی را تحریم می‌کنند که خنده دار است، و غافل از این هستند که هر چیزی را تحریم کنند، بلافاصله پیشرفت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه رسانه و تبلیغ کوتاهی کرده‌ایم، گفت: در وادی جنگ رسانه و فضای مجازی بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم و در نظام جمهوری اسلامی نتوانستیم دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم اگر می‌خواهیم پیام اسلام را به تمام دنیا برسانیم، باید جهانی نگاه کنیم.

امام جمعه بهار گفت: متاسفانه یک عده از درون نظام، مسئولیت گرفتند و با بیرونی‌ها علیه نظام تبلیغ کردند و در دوره قبل آب خوردن هم به غرب و برجام وابسته بود، مملکتی که ماهواره به هوا پرتاپ می‌کند حرف‌های زیادی در دنیا دارد اما مسئولان وقت با تبلیغات سوء علیه نظام اقدام می‌کردند و مملکت را عقب مانده نشان می‌دادند.

وی اظهار کرد: ما غیرتمندترین انسانها را داریم، و اهمیت زیادی به مقام زن داریم و منافقین فاسد که با ترویج فرهنگ و تبلیغات سو به ظاهر دفاع از زن می‌کنند با اینکه ارزشی برای زن قایل نیستند و خودشان مروج بی بند و باری هستند با هجمه رسانه و فضای مجازی جوانان ما را فریب میدهند و باعث می‌شود که به خیابان‌ها بریزند.

ارزنده با تاکید بر اینکه هر چه سریع‌تر مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بحث اینترنت ملی، کار خود را به سرانجام برسانند، گفت: دشمنان از طریق تبلیغات فضای مجازی فرزندانمان را از ما گرفتند و نباید بگذاریم نسل آینده با خوراک مسموم فکری آنان منحرف شوند، و امروز کشوری حرف برای گفتن دارد که به فضای مجازی مسلط باشد تا اندیشه و فکر مملکت خود را حفظ کند، و جلوی تبلیغات مسموم را بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار