جانشین فرمانده سپاه کربلا :

با الگوی دفاع مقدس دیگر هیچ بن بستی وجود ندارد

ساری-جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای اغناسازی است، خاطرنشان کرد:با الگوی دفاع مقدس دیگر هیچ بن بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۲۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی که در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه خاطرات جنگ و دفاع مقدس بیان شود، گفت:برخی بزرگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس  به مدارس و مساجد بروند و  از دفاع مقدس برای جوانان حرف بزنند تا نسل آینده انقلاب  آگاهی‌شان نسبت به دفاع مقدس بیشتر می‌شود.

سردار برسلانی به ویژگی‌های رزمندگان دفاع مقدس پرداخت  و افزود:سعه‌صدر، صبر و استقامت در همه سختی‌ها از ویژگی‌های رزمندگان بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ما با دست خالی در مقابل دشمن جنگیدند، اما پیروز میدان شدند، اضافه کرد: توکل، ایمان و اخلاص رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه  دنیای امروز دنیای اغناسازی است، خاطرنشان کرد:با الگوی دفاع مقدس دیگر هیچ بن بستی وجود ندارد.

سردار برسلانی با اشاره به اینکه در سه قرن اخیر در هر جنگی بخشی از زمین ایران واگذار می‌شد، اما در دوران دفاع مقدس یک وجب خاک داده نشد، گفت: رزمندگان گوش به فرمان ولایت فقیه بودند و مبنی کارشان خدامحوری بود که بر همین مبنی دشمنان قوانینی برعلیه ایران وضع کردند تا به آن ضربه بزنند.

سردار برسلانی با بیان این مطلب که باید به جهاد تبیین توجه کرد، افزود: دشمنان تلاش‌های زیادی علیه نظام انجام دادند که یکی از آن تحریم برخی دارو‌ها است،   اما از طریق فضای مجازی در تلاش برای منحرف سازی افکار عمومی هستند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به دستاورد‌های بزرگ نظام در این چهل سال پرداخت و خاطرنشان کرد:در زمان جنگ سیم خاردار نداشتیم، اما امروز صادرکننده محصولاتی هستیم که دنیا را متحیر کرده است. امروز در  ساخت موشک و پهپاد و قدرت دفاعی در منطقه حرف اول را می‌زنیم به همین دلیل دشمنان از این قدرت ترس و هراس دارند.

سردار برسلانی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ امروز دشمن علیه نظام اشاره کرد و افزود: دشمن علیه ملت جنگ اقتصادی براه انداخت، اما با وجود همه دشمنی‌ها فشار حداکثری بر علیه ایران شکست خورد. اما دشمن دست از کار نکشید و یک جنگ ترکیبی بر علیه نظام راه اندازی کرد که در حال تحریف واقعیت‌ها  است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه  اهداف دشمن را خواب خیالی عنوان کرد و افزود: دشمنان خواب‌های زیادی برای ایران می‌بینند، اما میدانند که اگر یکی از آن خواب‌ها اتفاق بیفتد هزینه بسیار سنگینی باید کنند برای همین خواب‌های خیالی دشمنان با وجود برکت شهدا پنبه می‌شود.

سردار رسلانی در ادامه سخنان خود به زحمات مجاهدانه نیرو‌های بسیجی کادر درمانی در دوران کرونا هم اشاره کرد و با بیان اینکه این مجاهدت قابل وصف نیست، گفت: هر یک از فعالیت‌های نیرو‌های بسیجی نیاز به تبیین است تا جوانان امروز از آن آگاهی یابند و از کسانی که جانشان برای مردم و وطن  را فدا کردند الگو بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا دوران کرونا را نمونه بازر اتحاد و همبستگی ملت ایران برشمرد و افزود: در دوران کرونا دیدیم که با چه اتحاد و همبستگی مشکل رفع شد و با وجود سنگ‌اندازی‌های دشمنان بعد از دو سال از کرونا در جهان خواستند از پیاده‌روی میلیونی اربعین جلوگیری کنند، که موفق نشدند و با تمام ادیان و ۸۰ کشور امسال این شور حسینی برگزار شد.

سردار برسلانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند تا با فتنه ها، کشور را به حاشیه بکشانند، خاطرنشان کرد: باید نگاه مسئولان تکلیف مدارانه باشد تا جوانان امروز از واقعیت‌ها آگاه شوند.


انتهای یپام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار