شهادت بیش از ۵۰۰۰ ورزشکار، نشانه دلبستگی جامعه ورزش به اسلام و انقلاب است

حدود دو هفته دیگر دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور به اهتمام وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران برگزار می گردد که از خانواده شهدای ورزشکار تجلیل بعمل خواهد آمد.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۵۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، تعداد 5000 شهید که بیش از 2000نفر آن از رشته فوتبال و ۱۳۵ نفر از آنان، از شهدای مدافع حرم هستند، گواه این ادعاست که قاطبه جامعه ورزش کشور، مومن و متدین و دلبسته ارزش های انقلاب اسلامی هستند و تلاش و مجاهدت خود را برای برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران درعرصه های بین المللی دارندچراکه ورزشکاران واقعی از روحیه جوانمردی وفتوت برخوردارند وتحت هیچ شرایطی حاظر نیستند این خصیصه را ازدست بدهند.هرچند دشمنان نظام انقلاب اسلامی سعی دارد تا بانفاق زور، تزویر وترغیب برخی از چهره های ورزشی را از این ویژگی جداسازند ولی جامعه ورزش ومردم قهرمان وبصیر ما به آنها آموختند که ما ملت امام حسینیم. ماملت شهادتیم..
اگر سخنی خلاف این واقعیت عنوان می شود، قطعا از عدم شناخت کافی از ورزشکاران عزیز کشورمان و خانواده‌های محترم آنان است، چراکه اگر از نزدیک با ورزشکاران آشنا باشید به وضوح خواهید دید اکثریت آنان عشق به شهدا، اسلام، کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در دل خود دارند؛ هرچند ممکن است در برخی سلایق تفاوت وجود داشته باشد اما بدون شک همگی در مبانی واصول واعتقادات دینی وانقلابی، متحد و یکپارچه اند.

حجم وسیعی از ابراز ارادت ورزشکاران عزیزمان به شهدای گرانقدر میهن به انواع گوناگون تاکنون منتشر شده و در آستانه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور این میزان، دو چندان شده که از طریق صداوسیما و فضای مجازی دیده و شنیده‌ایم.
در خاتمه از تک تک ورزشکاران مومن، متعهد و دلبسته اسلام و انقلاب که اکثریت جامعه ورزش کشور را تشکیل می‌دهند تقدیر وتشکر می نماییم. و آرزوی سلامتی برای آنان و خانواده‌های محترم‌شان داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار