مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز خبر داد؛

توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان/ دو کارگاه اشتغال در البرز افتتاح می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: دو کارگاه اشتغال با ظرفیت اشتغالزایی برای 42 نفر در این استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۸۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

سرهنگ پاسدار مهران طیران، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و حلول ماه ربیع الاول گفت: مجموعه سپاه و بسیج، برنامه هایی را به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است که اجرای بخشی از آن ها در مأموریت های این سازمان تعریف شده است.

توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان/ دو کارگاه اشتغال در البرز افتتاح می شود

وی از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در البرز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) بر اساس تصمیم قرارگاه مواسات استان با مسئولیت نماینده ولی فقیه در البرز خبر داد و مطرح کرد: علاوه بر سپاه و بسیج، حوزه ها و پایگاه ها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، کمیته امداد و سایر نهادها و مراکز نیکوکاری نیز در این رزمایش حضور داشتند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خصوص برنامه های سپاه و بسیج در این هفته، با بیان اینکه رزمایش توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان روز گذشته برگزار شد، افزود: طبخ و توزیع 54 هزار پرس غذای گرم میان افراد کم برخوردار و مرمت 42 منزل مسکونی به مناسبت چهل و دومین سالگشت هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های تدارک دیده شده هستند.

سرهنگ پاسدار طیران با اشاره به تهیه و توزیع 10 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت به همت سپاه و بسیج، افتتاح دو کارگاه اشتغال با ظرفیت اشتغالزایی برای 42 نفر و اعزام 42 گروه جهادی به مناطق محروم به منظور ارائه خدمات تخصصی رایگان به مناطق هدف را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه جهادگران البرزی که پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، اذعان کرد: امید است خداوند متعال، اجر مجاهدت های آن ها را محفوظ و افزون گرداند. افتخار همه ما این است که خادم این مردم عزیز، فهیم و قدرشناس هستیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها