خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

لزوم تبیین اهداف و راه و رسم شهدا در زندگی فردی و اجتماعی

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با تاکید بر توجه به تکلیف جهاد تبیین گفت: باید دستاوردهای دفاع مقدس و خون شهیدان حفظ و صیانت شود و اهداف و راه و رسم شهدا در زندگی فردی و اجتماعی تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۲۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری در بهار با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ سرآغاز جنگی نابرابر توسط عوامل استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بود که در این برهه از زمان عده‌ای از مردم و جوانان غیور کشور از انقلاب، ناموس، دین و ارزش‌های الهی و تمامیت ارضی کشور با تمام وجود دفاع کردند و از شکست انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی و سلطه مجدد قدرت‌های بیگانه در سرنوشت ایران جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس يادآور حادثه‌اى عظيم و به بار نشستن نتايجى عظيم‌تر در سير انقلاب ملت ما است و همیشه در ذهن ملت‌ها خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: ملت ایران با استقامت و ایثار در حماسه هشت ساله دفاع مقدس نگذاشتند عزت و شرف ملت و مردم لگدمال شود و ایران اسلامی در چشم جهان و تاریخ سرافکنده شود و بالاتر از اینکه از حیثیت اسلام و امت اسلامی که جهش و انقلاب نوین را به پرچم‌داری ملت بزرگ ایران و رهبری امام خمینی(ره) در عصر جدید شروع کرده بودند دفاع کردند.

وی ادامه داد: در دفاع هشت ساله دفاع مقدس رزمندگان اسلام صحنه‌هایی را آفریدند که همانند صحنه‌های جنگ‌های حق علیه باطل در زمان پیامبر الهی و معصومین(ع) بود، اما باید این برهه از زمان را به عنوان الگوها و مصادیق کامل و جامع دفاع از حق و جهاد و شهادت، ایثار و اخلاص به همه نسل‌های آینده انتقال دهیم تا همانند چراغی پر فروغ راه را به همه انسان‌های خداجو رهنمون کنیم.

حمزه افزود: ملت ایران باید هزاران مرتبه خدا را سپاسگزار باشند که در سایه مجاهدت ایثارگران و جانفشانی‌های شهدای عزیز و مقاومت ملت بزرگ ایران به این آرامش و لذت استقلال و رشد و پیشرفت و سعادت رسیدند، و باید با تمام وجود از آنها وهمه فداکاری و سرمایه های معنوی پاسداری کنیم.

وی با تاکید بر توجه به تکلیف جهاد تبیین گفت: لازم است دستاوردهای دفاع مقدس و خون شهیدان حفظ و صیانت شود و باتوجه به هوشیاری و ایستادگی ملت غیور در برابر دشمنان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهداف و راه و رسم شهدا در زندگی فردی و اجتماعی تبیین شود و با استفاده از تجربه و فرهنگ مدیریتی و اجرایی دفاع مقدس این ویژگی‌های ناب را بین همگان اشاعه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار