نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جهاد تبیین امام حسن (ع) موجب اثرگذاری قیام عاشورا شد/ توطئه‌های منافقین نمی‌تواند ملت ایران را متوقف کند

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: امام حسن مجتبی (ع) الگوی اخلاق و تدبیر اسلامی هستند و تدبیر ایشان موجب اعتلای اسلام شد و جهاد تبیین آن امام علاوه بر اینکه قیام عاشورا را تا امروز زنده نگه داشته است، موجب تأثیرگذاری حماسه عاشورا شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۱۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اجتماع عظیم مردم و هیئت‌های مذهبی اراک در محکومیت به اقدامات اغتشاشگران با اشاره به مناسبت‌های آخر ماه صفر و با تسلیت این ایام اظهار داشت: وجود پیامبر اعظم (ص) بزرگترین نعمت الهی برای بشریت و رحمت عالمین است و سیره و زندگی پیامبر عظیم الشان اسلام راهگشای زندگی بشریت است و ترویج مکتب پیامبر (ص) عامل سعادت جوامع اسلامی خواهد بود.

وی افزود: امام حسن (ع) الگوی اخلاق و تدبیر اسلامی هستند و تدبیر ایشان موجب اعتلای اسلام شد و جهاد تبیین امام حسن مجتبی (ع) علاوه بر اینکه قیام عاشورا را تا امروز زنده نگه داشته است، موجب تأثیرگذاری حماسه عاشورا شد و لذا سیره امام حسن (ع) درس‌های زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت عاشورایی ایران و خصوصا مردم استان مرکزی در طی دو ماه محرم و صفر در عزاداری‌ها و مناسبت‌ها به خوبی حاضر شدند و بار دیگر فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: کاروان بزرگ اخلاص، معنویت، اخلاق، اقتدار و بصیرت به برکت مردمی با فرهنگ دینی و انقلابی خوش درخشید و عزاداری‌های مردم برکات فراوانی برای اسلام و جامعه خواهد داشت.

امام جمعه اراک با اظهار تأسف از اقدامات فتنه‌گران و اغتشاشگران در بی احترامی به مسجد، قرآن و ارزش‌های اسلامی و حمله به بسیجیان و تخریب اموال عمومی و آتش کشیدن بیت المال گفت: مزدوران دشمن در این ایام با رفتار‌های هنجارشکنانه آب به آسیاب دشمنان ریختند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مردم تشکیل شده و با مردم به اقتدار رسیده و امروز با حضور مردم با قوت به حرکت خود ادامه خواهد داد، افزود: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حضور فعالانه و هوشیارانه دارند و اجازه نخواهند داد امنیت جامعه دچار خدشه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مردم استان مرکزی با هوشیاری و بصیرت در حادثه اخیر فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه و آبروی استان امامین انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز و همچنین روز جمعه با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه آفریدند.

وی تأکید کرد: تخریب اموال عمومی، توهین به مقدسات و زیر سوال بردن امنیت عمومی جامعه خیانت به نظام اسلامی است و مردم اجازه اینگونه رفتار‌های ساختارشکنانه را نخواهند داد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حمله به بانوان چادری و بسیجیان جان بر کف مصداق بارز وحشی‌گری و حقه‌بازی به نام آزادی است و مردم با این رفتار‌ها صد درصد مخالف هستند.

وی ادامه داد: نقش منافقین و استکبار جهانی در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر برای فریب جوانان ایرانی به وضوح مشخص است و متأسفانه در کشور عده‌ای که فریب خورده دشمنان هستند، برای پناهنده شدن در کشور‌های غربی تمام قد از جنایت‌های منافقین حمایت می‌کنند و این غیرقابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: ملت ایران همواره هوشیار و بیدار و پشت سر مقام معظم رهبری بصیرانه و هوشمندانه به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و توطئه‌های منافقین کوردل ذره‌ای نمی‌تواند ملت را از حرکت خود متوقف سازد.

وی خاطرنشان کرد: تضعیف نیرو‌های مسلح و حمله به تأمین‌کنندگان امنیت و آسایش عمومی در جامعه خلاف مصالح کشور و خیانت به آرمان‌های امام و شهداست و همه باید نسبت به اهداف شوم و شیطانی دشمنان هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار