خبرهای داغ:
رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس:

دلسوزان نظام باید در جهاد تبیین با تلاش بیشتر، نقش خود را در فضای مجازی ایفا کنند

شاهرود_ سردار مطهری با اشاره به اینکه در جنگ نرم و فرهنگی نیز دشمنان با تمام توان حضور دارند، گفت: دلسوزان نظام باید در جهاد تبیین با تلاش بیشتر، نقش خود را در فضای مجازی ایفا کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۹۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

دلسوزان نظام باید در جهاد تبیین با تلاش بیشتر، نقش خود را در فضای مجازی ایفا کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس مطهری در یادواره ۳۸۲ شهید منطقه بسطام در حسینیه روستای میان آباد شهرستان شاهرود با بیان اینکه ادامه راه شهدا در شرایط کنونی کشور تداوم در عرصه جهاد تولید است، گفت: شهدا با ترک نکردن صحنه جنگ جاودانه شدند و امروز نیز باید این امر در عرصه جهاد تولید تداوم یابد.
او افزود: مردم و مسوولان، امروز باید به صحنه جهاد اقتصادی در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان توجه ویژه داشته باشند.
مطهری با اشاره به اینکه در جنگ نرم و فرهنگی نیز دشمنان با تمام توان حضور دارند، افزود: دلسوزان نظام باید در جهاد تبیین با تلاش بیشتر، نقش خود را در فضای مجازی ایفا کنند.
رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: در جهاد تبیین باید در مرحله نخست با اسلحه زبان و قلم مسلح و توانمند شد و مهمترین مهمات آن فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص است.
مطهری با بیان اینکه باید سبک زندگی مورد توجه همگان قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگ اقتصادی و سبک زندگی ما در جنگ اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.
او با بیان اینکه تولید ثروتی که دست نیازمندان را بگیرد باید مورد دقت باشد، گفت: تولید، تبیین و سبک زندگی به فرموده مقام معظم رهبری باید در زندگی ما اثرگذار باشد.
رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: تعرض نظامی دشمنان را از مرز‌ها دور کردیم و در ادامه راهبرد مقاومت فعال در منطقه انجام شد و امروز کشتی‌های ما در دریا‌های جهان حضور دارند.
سردار مطهری به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهر‌ها در پیش داریم و جهان در گذر از پیچ تاریخی است، افزود: اکنون یکی پس از دیگری خرمشهر‌ها رخ می‌دهد و پیروزی توسط جبهه مقاومت در راه است.
رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فداکاری‌های شهدا موجب دستیابی به موفقیت‌های امروزی است، با الگوگیری از شهدا جهاد ادامه دارد تا زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.
سردار مطهری بر توسل به ائمه اطهار (س) و توکل به خدا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید کرد و ابراز داشت: از مسیر شهدا نباید غافل شد که سیره آن‌ها برای حل مشکلات توکل، توسل، همراهی، جهاد و همت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار