فرمانده سپاه اشتهارد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان:

دفاع مقدس یک سند افتخار است/ هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد قدرت ایمان می تواند در مقابل ظلم و استبداد بایستد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اشتهارد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد قدرت ایمان می تواند در مقابل ظلم و استبداد بایستد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۹۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان  به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با بیان اینکه شعار این هفته ما مقاوم هستیم است، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار ارزشمندی برای بازگویی رشادت ها و حماسه های رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برای ملت غیور ایران اسلامی به خصوص نوجوانان و جوانان است.

پاسدار علیزاده ادامه داد: هفته دفاع مقدس روز مرور و تجدیدخاطره هاست ، روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهیدان و روز بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله  است و همه ما باید این روز را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران با این حماسه بزرگ به دنیا نشان داد که آنچه که در مقابل ظلم و استبداد می‌تواند غالب آید ، قدرت ایمان است.

فرمانده سپاه اشتهارد خاطر نشان کرد: باید روحیه جهاد و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود تا نسل امروز از آن به عنوان الگویی برای مبارزه با استکبار جهانی استفاده کند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار