دردومین روز از هفته دفاع مقدس:

همایش بزرگ پیاده روی خانواگی در بهاباد یزد برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقد س با حضوراقشار مختلف مردم ومسئولان از کنار قبور مطهرشهدای گمنام شهرستان بهابا دتا مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۳۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درحاشیه برگزاری این همایش در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وامام شهیدان با بیان اینکه افتخار ما این است که عظمت و سرنوشت انقلاب را مدیون از خودگذشتگی عزتمندانه رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و فرهنگ بالنده جهاد و شهادت هستیم اظهارداشت: پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان وظیفه خطیر همگانی به ویژه مسئولان است.
سرگردپاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همدلی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود اظهار کرد: هفته بزرگداشت دفاع مقدس نیز فرصتی مغتنم برای تحکیم و حدت و‌همدلی است.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهیدان عزتمندانه مقابل زورگویان عالم ایستاده است گفت: تجربیات دفاع مقدس برای کشور ما گرانسنگ است و در این هشت سال آنچه سبب شد ملت ایران اسلامی پیروز میدان شود، ایمان و اخلاص مردم مؤمن و انقلابی بود.
درپایان به شرکت کنندگان در این همایش جوایز ارزنده نظیر سفر به مشهد مقدس و ... اهدا شد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار