خبرهای داغ:

اجرای ۱۴۰ برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان زرین دشت

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت از اجرای ۱۴۰ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سجاد راحت طلب در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۴۰ برنامه محوری در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه  مردم ایران در دوران دفاع مقدس بدون حمایت هیچ کشوری در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کردند و مدال افتخار به گردن آویختند، اظهار داشت: شاید در ظاهر دفاع مقدس  به پایان رسیده باشد، اما دفاع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب با قدرت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با تاکید بر تغییر تاکتیک و ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی با رویکرد جنگ ترکیبی شناختی تداوم دارد، بیان داشت: ملت ایران ، ملتی  بیدار و هوشیارند و با استقامت در برابر همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان با تبعیت از روشنگری های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

راحت طلب ابراز کرد: پس از گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت نظام اسلامی، این انقلاب هر روز بالنده تر  و مقاوم‌تر در تمام عرصه های مختلف ظهور میکند.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان زرین دشت ضمن ابراز خرسندی از رویش های انقلاب در بین جوانان مومن انقلابی، تصریح کرد: خروش جوانان انقلابی برای دفاع از حریم آل الله این موضوع را اثبات کرده است که از این پس نیز همین جوانان بسیجی  و ولایی انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: امسال نیز برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۱۴۰ برنامه محوری در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج اقشار پرشورتر از گذشته برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار بسیج، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری ۷ یادواره شهدا و آبروی محله،اردهای جهادی با هدف محرومیت زدایی، نواختن زنگ مهر مدارس،برپایی نشست های بصیرتی و روشنگری با محوریت جهاد تبیین، برپایی مسابقات فرهنگی هنری، رزمایش کمک های مومنانه با اهدای ۲۵۰ بسته لوازم تحریر  برای دانش آموزان نیازمند، نشست تحکیم‌بنیان خانواده و اجرای برنامه چهارشنبه های طلایی و گردهمایی بزرگ پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در زرین دشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار